کد خبر : 1804080 | 23 دی 1400 ساعت 12:38 | 34.6K بازدید | 35 دیدگاه

درخواست هواداران یونایتد از رونالدو: کاپیتان شو!

هواداران منچستریونایتد پس از مصاحبه اخیر کریستیانو رونالدو خواهان اهدای بازوبند کاپیتانی به این ستاره پرتغالی شدند.

درخواست هواداران یونایتد از رونالدو: کاپیتان شو!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو تابستان امسال پس از 12 سال دوری به اولدترافورد برگشت و امیدوار بود که بتواند به حضور این تیم در کورس قهرمانی کمک کند.

با این حال شرایط آنطور که انتظار داشت پیش نرفت و شیاطین سرخ در حال حاضر 22 امتیاز از منچسترسیتی صدرنشین فاصله دارند.

اوله گونار سولسشر پس از قبول پنج شکست در هفت بازی از هدایت این تیم کنار گذاشته شد و رالف رانگنیک جای او را روی نیمکت یونایتد گرفت.

این تیم از آن زمان تا به حال 13 امتیاز از 18 امتیاز ممکن تحت هدایت این مربی آلمانی را به دست آورده و رونالدو در آخرین مصاحبه خود مدعی شد که این تیم باید تلاش بیشتری کرده و فصل را در نزدیکترین حالت ممکن به صدر جدول به پایان ببرد.

 

1677832

 

این ستاره پرتغالی مدعی شد که به هیچ وجه نمی‌تواند بپذیرد که یونایتد در پایان فصل جایگاهی جز در بین سه تیم صدر جدول لیگ برتر داشته باشد و از هم تیمی‌هایش خواست که برای رسیدن به بهترین جایگاه ممکن تلاش کنند.

هواداران منچستریونایتد با تماشای این مصاحبه بلافاصله نسبت به آن واکنش نشان داده و با انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی از این بازیکن خواستند که هرچه زودتر بازوبند کاپیتانی را از هری مگوایر بگیرد.

یکی از این کاربران در توییتر نوشت:« این حرف‌ها را بلندتر بزن تا کسانی که آن عقب هستند هم بشنوند. کریستیانو، کاپیتان شایسته!»

دیگری نوشت:« این روحیه و ذهنیت درجه یکی است که منچستریونایتد به آن نیاز دارد. این رختکن با نبود قهرمانان مواجه است و بازیکنان باید تمام تلاششان را به کار بگیرند. بازوبند را هرچه زودتر به او بدهید.»

دیدگاه‌ها