کد خبر : 1804298 | 24 دی 1400 ساعت 11:38 | 49.1K بازدید | 87 دیدگاه

شکست ناپذیری در پایان هفته پانزدهم

استقلال در کنار پرسپولیس و سپاهان قرار گرفت

استقلال با سپری کردن یک نیم فصل بدون شکست، توانست در کنار پرسپولیس و سپاهان به این رکورد دست پیدا کند.

استقلال در کنار پرسپولیس و سپاهان قرار گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سپری کردن یک نیم فصل بدون شکست، رکورد بسیار خوبی برای مجیدی و استقلال محسوب می شود. سرمربی آبی پوشان که با چند تساوی پیاپی مورد هجمه شدیدی قرار گرفته بود، با پیروزی های پیاپی توانست جواب منتقدینش را بدهد و اکنون نیز پس از 10 سال قهرمانی نیم فصل را برای آبی پوشان به ارمغان آورد.

 

استقلال در حالی توانست نیم فصل را بدون شکست سپری کند که در این زمینه با سپاهان، پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان برابر شد. در لیگ قبل، تیم نفت توانست با خلق رکوردی جالب و غیرقابل انتظار، نیم فصل نخست را بدون شکست سپری کند. اتفاقی که در این فصل برای تیم مجیدی نیز رخ داد.

 

1682521

 

در لیگ هجدهم نیز دو تیم پرسپولیس و سپاهان وضعیت مشابهی داشتند. آنها در آن فصل و در پایان نیم فصل شکستی را تجربه نکردند. البته پرسپولیس یک مرتبه دیگر تا پایان هفته پانزدهم باختی را متحمل نشده که به لیگ هفتم بازمی‌گردد. در آن فصل لیگ برتر با حضور 18 تیم برگزار می شد و نیم فصل نخست در هفته هفدهم به پایان می رسید با این وجود سرخپوشان تا پایان هفته پانزدهم باختی را تجربه نکردند.

 

تاکنون هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر ایران نتوانسته است که فصل را بدون شکست به پایان برساند. استقلال با فرهاد مجیدی راه دشواری برای خلق این رکورد جاودانه در پیش دارد و باید دید آبی های پایتخت تا چه زمانی می توانند به یکه تازی خود در لیگ برتر ادامه دهند. در صورتی که آنها فصل را بدون شکست به پایان برسانند، به نخستین تیم تاریخ فوتبال ایران تبدیل می شوند که توانسته است لیگ برتر را بدون باخت تمام کند.

 

دیدگاه‌ها