کد خبر : 1804456 | 25 دی 1400 ساعت 10:42 | 33.3K بازدید | 21 دیدگاه

شرایط سخت بارسا؛ سرجینیو دِست و ژاوی مقابل هم

به نظر می‌رسد که سرجینیو دِست، مدافع بارسا، تصمیمی برای جدایی ندارد اما ژاوی نیز خواهان حضور او در این تیم نیست.

شرایط سخت بارسا؛ سرجینیو دِست و ژاوی مقابل هم

به گزارش "ورزش سه"، شرایط دست پس از حضور ژاوی روی نیمکت بارسا چندان خوب نبوده و حالا به نظر می‌رسد که این مربی کاتالان قصد فروش او را دارد.

گفته می‌شود دو باشگاه بایرن مونیخ و چلسی به صورت جدی در حال بررسی شرایط این بازیکن هستند اما دست همچنان تصمیم دارد به حضور در نوکمپ ادامه دهد و تلاشش را برای ورود به ترکیب ژاوی به کار بگیرد.

این ستاره تیم ملی آمریکا در هفته‌های اخیر با مصدومیت و همچنین ابتلا به کرونا روبرو شده که شرایط او را بهتر نکرده و باعث شده در اکثر دیدارهایی که ژاوی روی نیمکت قرار داشته قادر به حضور در میدان نباشد.

شاید  این موضوع نیز نقش پر رنگی در تصمیم ژاوی داشته بطوریکه جایی برای این بازیکن در ترکیب تیمش متصور نیست و به مدیران این باشگاه اعلام کرده که برای فروش او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام کنند.

 

1628502

 

این در حالی است که این مدافع آمریکایی نیز به مدیران بارسا اعلام کرده تصمیم برای جدایی ندارد و می‌خواهد همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد.

مارکا مدعی شده که پیشنهاد 25 میلیون یورویی بایرن مونیخ برای جذب این بازیکن از سوی بارسا رد شده است. این در حالی است که این باشگاه اسپانیایی در شرایط مالی بسیار دشواری قرار دارد، به همین دلیل به نظر می‌رسد که پاسخ منفی به این پیشنهاد در واقع از سوی دست داده شده است.

او از چهارم دسامبر 2021 تا به حال در  هیچ رقابتی به میدان نرفته و تنها 16 بازی در  این فصل انجام داده که بسیار کمتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد است. اما دست همچنان باور دارد که می‌تواند شرایطش را در این تیم تغییر دهد.

دیدگاه‌ها