کد خبر : 1804683 | 26 دی 1400 ساعت 14:23 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام لیست حریف ایران برای دیدار با اوگاندا

زلیکو پتروویچ سرمربی تیم ملی عراق اسامی بازیکنان موردنظر خود برای دیدار دوستانه مقابل اوگاندا را اعلام کرد.

اعلام لیست حریف ایران برای دیدار با اوگاندا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عراق پیش از حضور در تهران و دیدار حساس مقابل ایران، قصد دارد در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی اوگاندا برود. این دیدار روز جمعه و در قطر برگزار می شود تا زلیکو پتروویچ سرمربی عراقی ها با شناخت بیشتری نسبت به شاگردان به مصاف تیم اسکوچیچ برود.

 

اما سرمربی مونته نگرویی عراقی ها برای این دیدار دوستانه، اسامی بازیکنان موردنظر خود را در یک نشست خبری اعلام کرد. در این جلسه که امروز صبح برگزار شد، چهره بازیکنان دعوت شده به صورت نوبتی در صفحه نمایشگری نشان داده می شد و پتروویچ نیز اسامی آنها را اعلام می کرد.

در اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی عراق برای دیدار با اوگاندا، نامی از بازیکنان لژیونر دیده نمی شود. پتروویچ قصد دارد تا با استفاده از بازیکنان داخلی، به مصاف حریف خود برود و در نهایت لیست اصلی خود را برای دیدار با ایران، در اوایل بهمن ماه اعلام کند.

 

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی عراق برای دیدار دوستانه مقابل اوگاندا به شرح زیر است:
علاء عباس، علی یوسف، فهد طالب علی یاسین، حسن کریم، احمد ابراهیم، مناف یونس، میثم جبار، مصطفى ناظم، شیرکو کریم، سامح سعید، حسن رائد، محمد علی عبود، احمد فاضل، یاسر قاسم، سجاد جاسم، احمد یاسین، حسین علی و احمد فرحان.

 

 

1683034

دیدگاه‌ها