کد خبر : 1804782 | 26 دی 1400 ساعت 22:36 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد پرمهره و شایسته کسب سهمیه است؛

مربی مس کرمان: انگیزه زیادی برای این بازی داریم

مربی مس کرمان می‌گوید که این تیم با بازیکنان جوان مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد.

مربی مس کرمان: انگیزه زیادی برای این بازی داریم

به گزارش ورزش سه، محمود محمودی‌نیا مربی مس کرمان که به دلیل محرومیت فرزاد حسین خانی سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی برابر فولاد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی حاضر شده بود، در خصوص بازی فردا عنوان کرد: ما تیم همدلی هستیم. علاوه بر کار فنی و تلاشی که در مستطیل سبز و تمرینات شده، قطعا همدلی و تفاهم و هامونی خوب به ما کمک خواهد کرد. من سالیان سال است کرمان را می‌شناسم و فکر می‌کنم وضعیت مطلوب و مثبتی وجود دارد و از همه عوامل تشکر می‌کنم و به مردم خوب کرمان تبریک می‌گویم.

 

مربی مس کرمان در واکنش به این سوال که این باشگاه تا چه حد جام حذفی را جدی می‌گیرد، پاسخ داد: ما الان به یک هشتم نهایی جام حذفی رسیدیم. بازی های قبلی ما با خوشه طلایی و ماشین سازی بود. قطعا اولویت اول باشگاه مس کرمان لیگ است و ما تمام تلاش و تمرکزما در لیگ است اما ما هم بازی با خوشه طلایی و هم بازی با ماشین سازی را بازی مهم تلقی کردیم. درست است اولویت لیگ است اما بازی مهم برای بازیکنانی است که دوست داشتیم بیشتر بازی بدهیم و بیشتر به شرایط بازی نزدیک شوند.

 

او با تمجید از عملکرد بازیکنان جوان مس کرمان ادامه داد: ما در لیگ نمی‌توانیم بازیکنان زیادی را بازی بدهیم و این دو بازی جدی خوشبختانه بازیکنان جوان ورود خوبی داشتند و چیز های خوبی به ما نشان دادند که ما ره‌آورد این دو بازی را وارد بازی های لیگ کردیم و استفاده کردیم. این بازی هم در هر صورت بازی یک هشتم نهایی است و با تیمی مثل فولاد خوزستان است و قطعا با دو بازی قبل متفاوت است اما قطعا رویکرد و فلسفه باشگاه مس کرمان تغییری نکرده و فردا بازیکنان جوانی را خواهید دید که پرتلاش و برای بازی خوب می‌آیند و قطعا هم این بازیکنان هم بازیکنانی هستند که کنار ما تمرین می‌کنند و در لیگ مسابقه می‌دهند و مطمئنا فردا هم انگیزه های خاص خودشان را خواهند داشت.

 

محمودی نیا در خصوص غایبان مس برای بازی با فولاد گفت: ما بیست بازیکن برای جام حذفی آماده را برای جام حذفی آماده کردیم که همانطور که اشاره کردم بیشتر بازیکنان جوان و زیر ۲۳ سالی هستند که بدون هیچ فشاری می‌آیند که یک تلاش خوب کنند. تعدادی از بازیکنان لیگ‌مان را چون بازی روز یکشنبه ما با شهرداری آستارا یک بازی مهم است و ما‌ گفتیم آن را اولویت می‌دانیم ولی بعد از اینکه به آن بازیکنان استراحت دادیم، بیست بازیکنی که در لیگ هم می‌توانند به ما کمک بدهند برای این بازی مهم آماده کردیم. مصدومی برای این بازی نداریم. آقای حسین خانی از این بازی محروم است اما بازیکن محروم نداریم و مشکلی از این لحاظ نداریم.

 

او با بیان اینکه بازی فردا با بازی های قبل مس کرمان متفاوت خواهد بود، اظهار داشت: بازی یک هشتم نهایی ما کاملا با بازی های قبلی که ما با ماشین سازی و خوشه طلایی کردیم متفاوت است. ما با یک تیم باشخصیت و حرفه ای در لیگ برتر بازی داریم که در هر صورت سبک خاص فوتبال ایران را دارد و در بعضی از آیتم ها در لیگ سرآمد است. بنابراین مطمئنیم فردا یک بازی سخت داریم که در این بازی سخت سعی کردیم بازیکنان‌مان را از لحاظ ذهنی و بدنی طوری آماده کنیم که بتوانند پرقدرت در این بازی باشند. من فکر می‌کنم شاید برای تیم فولاد جام حذفی اولویت باشد چون با توجه به مسیری که برای قهرمانی جام حذفی دارد، می‌تواند سهمیه بگیرد و قطعا با تمام قدرت برای بازی فردا می‌آید. ما هم با بازیکنان خوب و جوان‌مان که از شروع فصل آنها را آماده کردیم که در لیگ به ما کمک بدهند، آماده هستند که این بازی را خوب در بیاورند. 

 

او در پایان ضمن ابراز امیدواری برای پیروزی در بازی فردا گفت: خیلی امیدواریم چون می‌دانیم جوان های خیلی خوبی داریم، بازیکنان با تجریه ای که قرار است کنار جوان ها بازی کنند خیلی می‌توانند کمک کنند و جوری تمرین کردیم که مطمئن هستیم فردا در مستطیل سبز از لحاظ فنی و بدنی و تاکتیکی یک تیم خوب مقابل تیم فولاد داریم.

دیدگاه‌ها