کد خبر : 1804805 | 27 دی 1400 ساعت 00:45 | 32.5K بازدید | 29 دیدگاه

به مربیگری رئال افتخار می کنم

ادامه طعنه‌های آنچلوتی؛ زیادی مالک توپ نبودیم؟

پس از قهرمانی رئال در سوپرکاپ، کارلو آنچلوتی به ستایش از تیمش پرداخت و بار دیگر به منتقدان سبک بازی رئال طعنه زد.

ادامه طعنه‌های آنچلوتی؛ زیادی مالک توپ نبودیم؟

به گزارش "ورزش سه"، فینال سی‌و‌هشتمین دوره از رقابت‌های سوپرکاپ  اسپانیا، امشب میان تیم‌‌های اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید برگزار شد که این بازی با پیروزی 2-0 رئال مادرید خاتمه یافت.

 

 

1683190

 

 

لوکا مودریچ در دقیقه 38 و کریم بنزما در دقیقه 52 از روی نقطه پنالتی دو گل رئالی‌ها را در این بازی به ثمر رساندند تا این تیم مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد و برای دوازدهمین بار فاتح سوپرجام اسپانیا شود. این بازی دو اتفاق مهم دیگر هم داشت که اولی اخراج ادر میلیتائو دفاع راست رئال مادرید در دقیقه 87 بازی و هدر رفتن پنالتی بیلبائو در دقیقه 89 بازی بود.

رئال مادرید در حالی دوازدهمین قهرمانی‌اش در سوپرکاپ اسپانیا را جشن گرفت و فاصله‌اش با بارسلونا به عنوان پرافتخارترین تیم این تورنمنت را به حداقل رساند که فصل گذشته نه قهرمان لالیگا شده بود نه قهرمان جام حذفی. در واقع این تیم و بارسلونا به ترتیب به عنوان نایب قهرمانان لالیگا و جام حذفی در تورنمنت 4 جانبه سوپرجام اسپانیا شرکت کردند.

 

 

1682776

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« بسیار خوشحالم چرا که پس از دو بازی کامل و عالی توانستیم به یک جام برسیم. در هر دو بازی خوب بودیم و به شایستگی قهرمان شدیم.»

 

رئال امشب بر خلاف بازی برابر بارسا تیم مالک توپ و میدان بود. کارلتو در این رابطه گفت:« فکر می کنم بیش از اندازه امشب توپ در اختیار ما بود، اینطور نیست؟(با خنده). از عقب زمین به خوبی بازی سازی کردیم و زمانی که توپ را در اختیار داشتیم هم بسیار خوب و روان بودیم.. امشب نشان دادیم که شایسته ترین تیم برای قهرمان بودیم. به شخصه از اینکه مربی چنین تیم هستم به خودم افتخار می کنم.»

 

 

1683143

 

 

درخشش مودریچ:« لوکا مثل همیشه عالی بود. تونی کروس و کاسیمیرو دو هافبک دیگرمان نیز به همچنین.»

 

کارلتو در پایان گفت:« این جام اولین جام فصل است و باید به همین روند ادامه داد. حالا باید به سمت جام های دیگر خیز برداریم و زمان به اندازه کافی هم خواهیم داشت. باید بجنگیم و در رقابت با حریفان پیروز شویم.» 

 

دیدگاه‌ها