کد خبر : 1805054 | 27 دی 1400 ساعت 21:12 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی ژوزه؛ مورینیو کاپیتان خود را از دست داد

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم برای مدتی لورنزو پلگرینی، کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

بدشانسی ژوزه؛ مورینیو کاپیتان خود را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت های متوالی و شیوع کرونا در اردوی جالوروسی یکی از دلایل نتایج پرفراز و نشیب این تیم در فصل جاری بوده است. حالا نشریات ایتالیا مدعی شدند لورنزو پلگرینی، هافبک و کاپیتان جوان رم نیز به دلیل مصدومیت جدید از ناحیه ران، حداقل برای دو بازی دیگر از میادین دور خواهد ماند.

 

1683536

 

این ملی پوش ایتالیایی پنج مسابقه در سری آ در ماه دسامبر را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ران پای راست خود از دست داده بود و حالا اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شد او در دو بازی بعدی لیگ به همین دلیل علت غایب خواهد بود. لورنزو پلگرینی در جریان پیروزی دیروز جالوروسی با نتیجه 1-0 مقابل کالیاری در ورزشگاه المپیکو مصدوم شده بود.

 

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و باتجربه رم امیدوار است لورنزو پلگرینی پس از وقفه پیش روی بازی های ملی، در دیدار روز شش فوریه مقابل جنوا در ترکیب ثابت تیمش حاضر باشد. اما به هر ترتیب پلگرینی دو دیدار بعدی مقابل لچه در کوپا ایتالیا و امپولی در سری آ را از دست خواهد داد. این هافبک 25 ساله که ستاره رم در فصل جاری بوده، در 20 بازی در تمام رقابت‌ها 9 گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل داده است. گفتنی است پلگرینی در ماه اکتبر قرارداد خود را با جالوروسی تا ژوئن سال 2026 تمدید کرد.

دیدگاه‌ها