کد خبر : 1805134 | 28 دی 1400 ساعت 10:54 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

حقمان صعود بود و انجامش دادیم

گلر مس : سه پنالتی گرفتم،یکی دیگر هم می‌شد

دروازه بان حوان مس کرمان در حضور ناگهانی‌اش در ترکیب نارنجی پوشان درخشش فوق تصوری داشت.

گلر مس : سه پنالتی گرفتم،یکی دیگر هم می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، حسین شهریاری در مورد دیدار مقابل فولاد و صعود به مرحله یک هشتم نهایی به خبرنگار ما گفت: بچه ها در این هفته به خوبی تمرین کردند و تمرکز بالایی در این بازی داشتند و بدون شک با توجه به احترامی که برای تیم فولاد قائلم ما به  دنبال صعود به مرحله بعدی بودیم و نشان دادیم که تیم ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و تیمی نبودیم که تحت تاثیر نام فولاد قرار گرفته باشیم.خدا را شکر به این مهم دست پیدا و دل مردم کرمان را شاد کردیم.


وی در مورد عملکرد خوبش و اینکه بارها مقابل ضربات فولادیها را گرفت ادامه داد: لطف خدا و هم‌تیمی‌هایم بود که شامل من شد و جدا از بحث عملکرد من تلاش جمعی بود که در آخر هم به صعود تیم ما ختم شد. در ضربات پنالتی هم تمرکز بالایی داشتم و دوست نداشتم ۱۲۰ دقیقه تلاشمان با حذف روبرو بشود که لطف خدا بود این اتفاق افتاد و صعود کردیم.


دروازه‌بان نارنجی‌پوشان که در ضربات پنالتی ۳ توپ حریف را گرفت در این باره توضیح داد: بله من سه پنالتی گرفتم و سر پنالتی عبدالله‌زاده پایم جلوتر از خط بود و داور تکرار داد. در مورد پنالتی وحید حیدری باید بگویم از قبل فکر می‌کردم که همان جا بزند با تمرکز بالایی به آن سمت رفتم،یکی را بیرون زدند و پنالتی شیمبا هم به دستم خورد و به بیرون رفت. از یک هفته قبل بازی تمام تمرکز مان روی این دیدار بود و بدون شک از عوامل باشگاه گرفته تا کادر فنی و بازیکنان به فکر برد بودیم. با تمام احترامی که برای تیم فولاد قائل هستیم اما تحت تاثیر نام آنها به عنوان یک تیم خوب لیگ برتری قرار نگرفتیم و نشان دادیم که تیم دست و پا بسته ای نیستیم و موقعیت هایی که در جریان بازی داشتیم زیاد بود و دو توپ به تیر دروازه زدیم و دو توپ هم دروازه بان آنها مهار کرد و نشان دادیم حقمان است صعود است.


شهریاری در مورد اخطاری که گرفت گفت: اخطاری که روی خطا به روی شیمبا گرفتم درست بود و به نظر داور احترام می‌گذارم و متاسفانه از بازی بعدی محروم هستم.


گلر مس کرمان در مورد حضور حسین خانی روی سکوها و اعتراض فولادی ها عنوان کرد:  آقای حسین خانی با توجه به اینکه محروم بود نمی توانست کنار خط قرار بگیرد و از روی سکوها بازی را دنبال می‌کرد و دلیل اعتراض را نمی دانم.

 

1683648


دروازه بان نارنجی‌پوشان کرمان در مورد حضور هواداران در ورزشگاه گفت: تماشاگر در ورزشگاه نبود و تمام کسانی که در ورزشگاه و روی سکو بازی را دنبال می‌کردند  بازیکنان تیم بودند که بعید می دانم مشکلی داشته باشد.


وی در مورد اینکه در این فصل چند بازی انجام داده و رقابت با آرمان شهدادنژاد گلر فیکس این تیم را چطور می‌بیند گفت: سال گذشته مس بودم و در پایان فصل جدا شده و در یک برهه زمانی به مس برگشتم و زمان می برد که آماده شوم ولی خدا را شکر که بازی جام حذفی را درون دروازه بودم. در مورد آرمان هم باید بگویم پیش از اینکه رقیب باشد رفیق من است و تیم گلری به همراه تمام بازیکنان دیگر می‌گویند برای اینکه تیم موفق باشد مهم نیست چه کسی بازی کند.


شهریاری در پایان در مورد اینکه چقدر شانس برای مس کرمان برای صعود به لیگ برتر قائل است افزود: تمام تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است و امیدوارم لطف خداوند شامل حال ما شود و با تلاش و همت کادر فنی و بازیکنان به این مهم برسیم.

عکس: فاضل حبیبی

دیدگاه‌ها