کد خبر : 1805210 | 28 دی 1400 ساعت 16:55 | 20.9K بازدید | 14 دیدگاه

حمله تند مدیر برنامه‌های کریم بنزما به فیفا

کری جزیری مدیر برنامه های کریم بنزما از نتیجه نهایی بهترین‌های سال فیفا راضی نیست.

حمله تند مدیر برنامه‌های کریم بنزما به فیفا

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته مراسم معرفی بهترین‌‌های فوتبال جهان در سال 2021 برای کسب جایزه The Best در مقر فیفا در شهر زوریخ به صورت آنلاین و با حضور جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و میهمانانی مانند پیتر اشمایکل دروازه‌بان اسطوره‌ای دانمارک برگزار شد. 

 

 

1680560

 

 

 برنده جایزه بهترین بازیکن مرد فوتبال جهان در سال 2021 معرفی شد که این جایزه از میان محمد صلاح ستاره مصری لیورپول، لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ به روبرت لواندوفسکی تعلق گرفت. لواندوفسکی جایزه خود را در آلمان از دستان اولیور کان رئیس باشگاه بایرن مونیخ و در حضور یولیان ناگلسمان سرمربی باواریایی و  حسن صالح‌حمیدزیچ مدیرورزشی باشگاه مونیخی تحویل گرفت. لواندوفسکی در سال 2020 نیز به این جایزه دست پیدا کرده بود.

در این رده بندی کریم بنزما در رتبه چهارم قرار گرفت و جالب اینکه ستاره فرانسوی رئال در تیم منتخب سال فیفا(FIFPRO) هیچ جایی نداشت. در تیمی که 4 مهاجم یعنی مسی، رونالدو، لواندوفسکی و ارلینگ هالند را در خود جای داده بود.

 

 

1683751

 

 

کریم جزیری مدیر برنامه های بنزما پس از اینکه نام این بازیکن در تیم منتخب سال هم قرار نگرفت بر علیه فیفا توئیت کرد:« غیبت کریم بنزما در تیم منتخب سال، بی احترامی به فوتبال بود ولی همه می دانیم که کمترین نگرانی فیفا به فوتبال بر می گردد و مدت هاست مسائلی دیگر برای این ارگان اهمیت بیشتری پیدا کرده اند.»

 

علت چهارم شدن بنزما در رده بندی بهتری فوتبالیست سال و قرار نگرفتن او در تیم منتخب، به سیستم رای دهی بر می گردد. تیم منتخب را فوتبالیست ها انتخاب می کنند ولی بازیکن سال را هواداران، خبرنگاران، مربیان و کاپیتان های ملی که هر کدام 25 درصد در تعیین برنده نهایی نقش دارند.

 

دیدگاه‌ها