کد خبر : 1805238 | 28 دی 1400 ساعت 16:53 | 13.3K بازدید | 1 دیدگاه

چراغ سبز کونته؛ قرارداد کاپیتان تمدید می‌‌شود

به نظر می‌رسد که بعد از کش و قوس های فراوان هوگو لوریس در آستانه تمدید قرارداد با تاتنهام قرار گرفته است.

چراغ سبز کونته؛ قرارداد کاپیتان تمدید می‌‌شود


به گزارش "ورزش سه"، هوگو لوریس کار خود را از کشورش و باشگاه نیس آغاز کرد. لوریس بعد از سه سال حضور در این تیم راهی لیون شد و چهار سال را هم در این باشگاه سپری کرد. نهایتا در سال 2012 او تصمیم گرفت که یک چالش جدید را تجربه کند و به تاتنهام در لیگ برتر انگلیس پیوست؛ باشگاهی که بعد از نزدیک به یک دهه هنوز هم برای آنها به میدان می‌رود.

 

لوریس حالا به نوعی به اسطوره باشگاه تاتنهام تبدیل شده و بازوبند کاپیتانی این تیم را هم در اختیار دارد. با این حال تنها چند ماه دیگر تا پایان قرارداد دروازه‌بان فرانسوی باقی مانده و همین موضوع باعث شده که شایعات درباره او قوت بگیرد. در واقع گفته می‌شد که احتمال جدایی او از تاتنهام در تابستان آینده بسیار بالاست و مذاکرات برای تمدید قرارداد نیز نتیجه خاصی در بر نداشته است.

 

 

1683802

 

 

همچنین سرمربی ایتالیایی تاتنهام یعنی آنتونیو کونته اخیرا واکنش مبهمی به تمدید قرارداد این بازیکن نشان داده بود اما به نظر می رسد که شرایط به طور کلی تغییر کرده است. در همین راستا Football London گزارش داده که آنتونیو کونته تمایل زیادی به ماندگار شدن لوریس در تیمش نشان داده و حالا این دروازه‌بان فرانسوی و ملی پوش در آستانه تمدید قرارداد با این تیم قرار گرفته است. این منبع گزارش داده که احتمالا به زودی تمدید قرارداد کوتاه مدت لوریس با تاتنهام اعلام رسمی خواهد شد.

دیدگاه‌ها