کد خبر : 1805331 | 29 دی 1400 ساعت 09:54 | 9.5K بازدید | 3 دیدگاه

نساجی – گل گهر؛ چرا پخش نشد؟

دیدار نساجی – گل گهر از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که روز گذشته در استادیوم امام رضای مشهد برگزار شد از هیچ شبکه ای پخش نشد و این کمی عجیب بود.

نساجی – گل گهر؛ چرا پخش نشد؟ 

به گزارش "ورزش سه"، عدم پخش این دیدار از سوی شبکه های تلویزیونی اعتراض باشگاه نساجی را به همراه داشت و مجتبی ابراهیمی مدیر رسانه باشگاه نساجی در کنفرانس خبری بعد از بازی از این موضوع انتقاد کرد. این در حالی بود که برنامه ریزی شده بود این دیدار از سوی شبکه ورزش و شبکه مازندران به طور مستقیم روی آنتن برود و حتی محمد میر یکی از مجریان برنامه شب های فوتبال به همین بهانه در مشهد حاضر شده بود و در جریان بازی دو تیم در استادیوم امام رضای مشهد بود. 

 

ظاهرا برای پخش مستقیم این دیدار شبکه ورزش با شبکه خراسان رضوی هماهنگی های لازم را بعمل آورده بود اما زمانی که دو تیم به بهانه بازی وارد استادیوم شده بودند خبری از دوربین های تلویزیونی نبود و در نهایت بازی تنها از سوی دوربین های حاضر در استادیوم تصویر برداری شد. جالب اینکه محمد میر و یکی از تصویربرداران شبکه ورزش با یکی از دوربین های اختصاصی سعی در ضبط حواشی این دیدار داشتند اما در نهایت برنامه ریزی آنها موجب پخش مستقیم این دیدار نشد چرا که خبری از دوربین های شبکه استانی خراسان رضوی در استادیوم امام رضای مشهد نبود.

 

مسابقه قبلی نساجی در استادیوم امام رضای مشهد در برابر ذوب آهن بود که با تلاش های باشگاه نساجی دوربین های شبکه استانی مازندران در استادیوم امام رضای مشهد حاضر شدند و این بازی را به صورت زنده روی آنتن بردند اما این بار با عدم حضور دوربین های شبکه استانی خراسان رضوی بازی نساجی در برابر گل گهر به روی آنتن نرفت. این در حالی بود که شبکه ورزش برای پخش مستقیم این دیدار با شبکه استان خراسان رضوی هماهنگی کرده بود.

دیدگاه‌ها