کد خبر : 1805339 | 29 دی 1400 ساعت 10:35 | 26.6K بازدید | 17 دیدگاه

نماهایی از امیر قلعه نویی در یک روز تلخ (عکس)

گل گهر بعد از کسر 7 امتیاز در لیگ برتر و سقوط در جدول رده بندی امیدوار بود به نمایش های خوب خود در جام حذفی ادامه دهد و تا تصاحب جام پیش رود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم گل گهر در قرعه نخست میزبان شهرداری آستارا بود و 4 گل به این تیم دسته اولی زد اما در مرحله یک هشتم نهایی و در مصاف با نساجی با نتیجه 3-1 شکست خورد تا رویایی قهرمانی در جام حذفی خیلی زود نقش بر آب شود و در پایان بازی امیر قلعه نویی و شاگردانش با چهره ای مغموم استادیوم امام رضای مشهد را ترک کردند. 

 

امیر قلعه نویی در کنار خط خیلی برای هدایت رو به جلوی تیمش و هم چنین ارایه بازی تهاجمی تلاش کرد اما دفاع منسجم نساجی در دقایقی که بازی با نتیجه یک بر یک پیش می رفت موجب شد تا شاگردان این مربی بعد از گل اول تنها با شوت های از راه دور و ارسال های دروازه نساجی را تهدید کنند که روی این حملات هم علیرضا حقیقی هوشیار نشان داد و هم خط دفاعی نساجی با رهبری حامد شیری. اما در جریان این بازی کادر فنی گل گهر همان چیزی که فکرش را نمی کرد رخ داد. نساجی با وجود اینکه یک تیم با بازیکنان باتجربه است در 15 دقیقه پایانی بازی با توپ گیری و حملات سریع دوبار به گل رسید و این گل ها خط بطلانی بود بر آرزوهای امیر و شاگردانش در این فصل از مسابقات جام حذفی. 

 

 

 

 

بعد از گل دوم نساجی امیر قلعه نویی به خوبی متوجه شد که کار برای او و تیمش تمام شده است چرا که نساجی با این گل روحیه گرفته و همانند نیمه اول بالا بازی کرد و گل سوم را هم به ثمر رساند و یکی دو موقعیت خوب دیگر را هم از دست داد. 

 

این بازی با نتیجه 3-1 به سود نساجی به پایان رسید. فوتبال ادامه دارد. هم برای نساجی و گل گهر. نساجی تنها یک مصاف را برد و با این برد نه قهرمان جام حذفی می شود و نه اینکه پرونده مسابقات انی فصل به پایان می رسد. گل گهر هم با این شکست شانس قهرمانی در جام حذفی را از دست داد اما هنوز یک دور به پایان مسابقات این فصل لیگ برتر باقی مانده است و امیر قلعه نویی و شاگردانش این شکست تلخ و از دست دادن فرصت قهرمانی جام حذفی را می توانند با نمایش های خوب در لیگ برتر و کسب امتیازات مهم جبران کنند و حتی به سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا دست یابند؛ بله فوتبال ادامه دارد.

دیدگاه‌ها