کد خبر : 1806065 | 02 بهمن 1400 ساعت 21:55 | 40.4K بازدید | 1 دیدگاه

جانشین حردانی، بهترین بازیکن پرسپولیس – فولاد

مجتبی نجاریان با عملکرد خوبی که داشت، عنوان بهترین بازیکن دیدار فولاد و پرسپولیس را از آن خودش کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که فولاد نیمه نخست را فوق العاده آغاز کرد و چند موقعیت صد در صد گلزنی را از دست داد، نتوانست بازی خوب خود را در نیمه دوم ادامه دهد و در نهایت در استادیوم آزادی با یک گل مغلوب پرسپولیس شد تا دست اهوازی‌ها در این بازی خالی بماند.

 

جواد نکونام برای این بازی تصمیم گرفت که همچون دیدارهای قبل، صالح حردانی را در ترکیب اصلی قرار ندهد و او این بار مجتبی نجاریان را به جای بازیکن ملی پوشش به کار گرفت تا این بازیکن به عنوان مدافع راست برابر پرسپولیس قرار بگیرد.

 

نجاریان که سابقه دعوت به تیم ملی را نیز در کارنامه دارد، به خوبی توانست جای خالی حردانی را در این بازی حساس و مهم پر کرده و حتی عنوان بهترین بازیکن میدان را نیز به خودش اختصاص داد.

 

1684867

 

نجاریان در این بازی یک پاس کلیدی به هم تیمی هایش داد که مهاجمین فولاد قدر پاس خوب او را ندانستند. او آمار 71 درصد پاس سالم را به ثبت رساند و 4 بار با دریبل موفق از سد بازیکنان پرسپولیس گذشت.

 

این بازیکن روز پرکاری را در خط دفاعی داشت. نجاریان با 10 عملکرد دفاعی از جمله 5 تکل موفق و 5 قطع توپ به کمک خط دفاعی تیمش آمد. او با کسب نمره 7.9 توانست عنوان بهترین بازیکن میدان را نیز از آن خود کند و تنها حسرت موجود برای نجاریان، عدم کسب امتیاز در دیدار امروز بود.

دیدگاه‌ها