کد خبر : 1806123 | 03 بهمن 1400 ساعت 10:21 | 9.4K بازدید | 18 دیدگاه

حالا مس رفسنجان؛ تهاجمی ترین تیم لیگ برتر

مس رفسنجان با 3 گلی که به تیم سپاهان زد شمار گل های خود را در 16 بازی به عدد 24 رساند.

به گزارش "ورزش سه"، این آمار نشان می دهد تیم محمد ربیعی در هر بازی به طور میانگین 1.5 گل زده و در واقع هر 60 دقیقه دروازه حریفان را گشوده است. حالا مس رفسنجان در کنار استقلال تهاجمی ترین تیم های لیگ برتر به حساب می آیند با این توضیح که استقلال یک بازی کمتر انجام داده است. 

 

مس در این فصل از بازی ها و تا به این جای کار حتی از تیم های پرسپولیس و سپاهان بیشتر گل زده است. دو تیمی که مدعی قهرمانی هستند و همواره برابر حریفان ارائه گر بازی های تهاجمی بوده و موقعیت های زیادی خلق می کنند. این عملکرد نشان می دهد تیمِ محمد ربیعی برای بردن روانه میدان می شود و در ایجاد موقعیت و بهره گیری از موقعیت ها برای رسیدن به هدف کاملا موفق بوده است. 

 

1684968

 

مس رفسنجان که دومین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کند با این موقعیت به خوبی ثابت کرد ماجراجویی و موفقیت در گروی ارائه بازی رو به جلو است و تیمی که با ایده دفاع و ضد حمله به میدان می رود شاید در برخی از بازی ها به یک امتیاز یا سه امتیاز دست پیدا کند اما قادر به رسیدن به اهداف بزرگ نخواهد بود. 

 

وجود چنین تیم هایی در لیگ برتر موهبت است نه فقط به خاطر نتایجی که کسب می کند بلکه ارائه بازی تهاجمی از سوی تیم ها منجر به ثبت بازی های زیبا در لیگ برتر می شود. نمونه اش بازی دیروز مس رفسجان – سپاهان که 4 گل داشت و به طور حتم هر تماشاگری به تماشای این بازی نشسته باشد از دیدن یک فوتبال خوب لذت برده است.

دیدگاه‌ها