کد خبر : 1806176 | 03 بهمن 1400 ساعت 14:13 | 6.8K بازدید | 3 دیدگاه

نبرد مدافعان سابق تیم ملی در قطر

از بازی‌های هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر عصر امروز دو تیم الریان و الاهلی روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت.

نبرد مدافعان سابق تیم ملی در قطر

به گزارش "ورزش سه"، سه امتیاز دیدار دو تیم الاهلی و الریان که قرار است عصر امروز برگزار شود برای هر دوی این تیم‌ها از نان شب واجب‌تر است. دیداری که قطعاً می‌تواند جذاب‌ترین بازی این هفته از رقابت‌های لیگ ستارگان قطر باشد چراکه هر دو تیم قرمز و سبزپوش تاکنون نتوانستند نتایج خوبی در این بازی‌ها به‌دست بیاورند و از ابتدای رقابت‌ها تاکنون امتیازات فراوانی را از دست داده‌اند.

 

اما در کنار حساسیت دیدار این دو تیم و دوئل سرمربیان آنها و حضور بازیکنانی همچون خامس رودریگز در این دیدار، یک مورد دیگر، بازی بین دو تیم الریان و الاهلی را برای فوتبال دوستان ایرانی جذاب می‌کند و آن هم رویارویی دو مدافع مطرح و ملی‌پوش فوتبال ایران روبه‌روی یکدیگر است. شجاع خلیل‌زاده و محمد‌حسین کنعانی‌زادگان که پیش از این در تیم پرسپولیس در کنار یکدیگر به میدان رفتند امروز باید روبه‌روی هم قرار بگیرند و برای گریز از شکست دیگری تلاش کنند.

 

دو مدافع کاربلد فوتبال ایران که این روزها با لباس تیم ملی در کنار یکدیگر و در ترکیب ۱۱ نفره به میدان می‌روند حالا به دنبال این هستند تا بتوانند در بازی امروز از خجالت یکدیگر دربیایند و با بسته نگه داشتن دروازه تیم خودی و تلاش برای باز کردن دروازه تیم حریف، ۳ امتیاز به حساب تیم‌های میان جدولی خود واریز کنند. خصوصا اینکه هر دوی این بازیکنان، یعنی هم شجاع خلیل‌زاده و محمد حسین کنعانی‌زادگان در گلزنی از روی ضربات ایستگاهی مهارت ویژه‌ای دارند و از مدافعان گلزن فوتبال ایران به‌حساب می‌آیند.

در حال حاضر تیم‌های الریان و الاهلی ۱۶ امتیازی هستند اما به دلیل تفاضل گل متفاوت اولی در رده هفتم و دومی در رده نهم جدول ۱۲ تیمی لیگ ستارگان قطر قرار دارند.

 

نکته جالب درباره بازی عصر امروز و رویارویی دو مدافع ایرانی اینکه آنها باید پس از برگزاری دیدار الریان و الاهلی خود را آماده حضور در اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران کنند تا این بار باز هم در کنار یکدیگر به میدان بروند تا با برتری برابر تیم ملی عراق بتوانند زودتر از همیشه تیم ملی ایران را به جام جهانی برسانند.

 

دیدگاه‌ها