کد خبر : 1806297 | 03 بهمن 1400 ساعت 22:20 | 19.5K بازدید | 4 دیدگاه

اولین گمانه‌زنی درباره مصدومیت کریم بنزما

به نظر می‌رسد که مصدومیت کریم‌ بنزما جدی نیست اما در عین حال قرار است فردا و پس فردا آزمایش‌های دقیق‌تر روی پای او انجام بگیرد.

اولین گمانه‌زنی درباره مصدومیت کریم بنزما

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در رقابت‌های لالیگا به مصاف الچه رفت و در حالی‌که تا لحظات پایانی از حریف خود عقب بود نهایتاً توانست در این مسابقه خانگی به یک امتیاز دست پیدا کرده و جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کند.

 

البته رئال قبل از دریافت گل این فرصت را داشت که از حریف خود پیش بیفتد اما کریم‌ بنزما به شکلی عجیب یک ضربه پنالتی را از دست داد. اما این تنها بدشانسی ستاره فرانسوی در مسابقه امروز نبود چرا که بنزما در اوایل نیمه دوم دچار آسیب‌دیدگی شد و زمین بازی را ترک کرد.

 

 

1685202

 

 

در همین راستا طی یکی، دو ساعت اخیر نگرانی‌های زیادی در مورد میزان مصدومیت کریم بنزما ایجاد شده و برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که حتی این امکان وجود دارد که او دیدار حساس برابر پاری‌سن‌ژرمن در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را هم از دست بدهد.

 

با این حال اکنون رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده‌اند که مصدومیت کریم بنزما کشیدگی از ناحیه همسترینگ است. تشخیص اولیه این بوده که همسترینگ او دچار پارگی نشده اما باز هم طی روزهای آینده قرار است آزمایش‌های دقیق‌تر روی پای این بازیکن صورت گرفته تا میزان دقیق آسیب دیدگی او مشخص شود.

دیدگاه‌ها