کد خبر : 1806323 | 04 بهمن 1400 ساعت 01:30 | 29.7K بازدید | 15 دیدگاه

فرانکی دی یونگ:

برد مهمی بود؛ شکست از رئال جای افتخار نداشت

ستاره هلندی بارسلونا امشب برابر آلاوس ناجی تیمش شد و گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

 برد مهمی بود؛ شکست از رئال جای افتخار نداشت

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در زمین آلاوس به یک پیروزی پرزحمتِ دیرهنگام دست یافت و توانست به اوضاع خود در جدول لالیگا کمی بهبود ببخشد. تک گل این بازی را فرانکی دی یونگ در دقیقه 87 روی پاس فران تورس به ثمر رساند.

کار بارسا به‌شدت گره خورده بود و چیزی تا یک تساوی ناامیدکننده فاصله نداشت که دی یونگ به فریاد رسید.

 

 

1685265

 

 

ستاره هلندی در پایان بازی گفت:« پیروزی مهمی بود چون در مقطع دشواری قرار داریم. معتقدم باید بهتر از اینها بازی کنیم. زمین بازی هم سرد و خشک بود و مزید بر علت شد تا نتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم. در زمین حریف باید بهتر با توپ کار کنیم و این‌گونه می‌توان فضاهای خالی را پیدا کرد. خیلی عجله می‌کنیم و توپ‌ها از دست می‌روند.»

 

دی یونگ ادامه داد:« هدف ما ابتدا کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و سپس ببینیم چه رتبه‌ای در جدول به‌دست می‌آوریم. به شخصه شرایط خوبی دارم و گلی که زدم، اعتماد به نفسم را نیز بالاتر خواهد برد. می‌توانم بهتر از اینها کار کنم ولی خیلی هم فاجعه نیستم. انتقادات را درک می‌کنم و البته آنقدرها هم بد نبوده‌ام.»

 

 

1685267

 

 

دی یونگ در مورد رضایت از شکست با اختلاف اندک برابر رئال در نیمه نهایی سوپرکاپ گفت:« به رئال 3-2 باختیم و چیزی هم از این تیم کم نداشتیم ولی اینکه بگوییم از آن شکست احساس غرور کردیم، برایم غم انگیز است. هر شکست بارسا ناامیدکننده است و باید از آن تاسف خورد.»

 

دیدگاه‌ها