کد خبر : 1806344 | 04 بهمن 1400 ساعت 09:56 | 18.7K بازدید | 10 دیدگاه

سرقت از خانه بنزما در زمان بازی رئال-الچه

خانه کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، در جریان بازی برابر الچه مورد دستبرد سارقان قرار گرفت.

سرقت از خانه بنزما در زمان بازی رئال-الچه

به گزارش "ورزش سه"، بنزما هفته چندان خوبی را پشت سر نگذاشته و در جریان دیدار شب گذشته مقابل الچه نیز مجبور شد در دقیقه 58 به‌علت مصدومیت از زمین بازی بیرون برود.

او در نیمه اول هم پشت یک ضربه پنالتی اعلام شده به سود رئال مادرید قرار گرفت و نتوانست آن را وارد دروازه حریف کند.

پس از پایان این بازی به او اطلاع داده شد که خانه‌اش هم بار دیگر هدف حمله سارقان قرار گرفته تا ناکامی او در این هفته تکمیل شود.

در خبری که در این خصوص منتشر شده آمده که سارقان موفق شدند از طریق حیاط جلوی منزل وارد شده و راهشان را به داخل خانه که خالی بوده نیز پیدا کنند.

 

1685203

 

بنزما پیش از این نیز زمانی که در میدان حضور داشت و مشغول بازی برای رئال مادرید بود با هجوم سارقان به منزلش مواجه شده بود و این اتفاق حالا برای دومین بار رخ می‌دهد.

اولین باری که این مهاجم فرانسوی با حمله سارقان به منزلش روبه‌رو شد در فوریه 2019 بود که او به‌همراه سایر بازیکنان رئال به مصاف بارسلونا رفته بود.

گفته می‌شود هنوز مشخص نیست که آیا سارقان موفق شدند وسایل ارزشمندی را با خود از خانه این بازیکن خارج کنند یا خیر.

حمله سارقان به منزل بازیکنانی که به‌همراه تیم‌هایشان در زمین بازی حضور دارند در سال‌های اخیر به‌شدت رایج شده و اتفاقات بدی را نیز رقم زده است. به‌طور مثال این اتفاق هفته گذشته برای ویکتور لیندلوف، مدافع یونایتد، در حالی رخ داد که همسر و دو فرزند کوچکش در منزل حضور داشتند.

 

دیدگاه‌ها