کد خبر : 1806571 | 05 بهمن 1400 ساعت 10:21 | 23.2K بازدید | 16 دیدگاه

نگرانی شدید رئال؛ کریم بنزما به PSG می‌رسد؟

رئال مادرید از شرایط فعلی و آمادگی بدنی کریم بنزما، مهاجم فرانسوی این تیم، بسیار نگران است.

نگرانی شدید رئال؛ کریم بنزما به PSG می‌رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، بنزما در جریان تساوی 2-2 برابر الچه به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به لوکا یوویچ داد.

دقایقی از آغاز نیمه دوم این بازی بیشتر نگذشته بود که بنزما احساس دردی در همسترینگ پایش داشت و برای این که اتفاق بدتری برای این بازیکن رخ ندهد، کادر فنی رئال تصمیم گرفت او را از بازی بیرون بکشد.

قرار است آزمایش ام آر آی صبح روز سه‌شنبه انجام شود تا میزان دقیق مصدومیت این ملی‌پوش فرانسوی مشخص شود و شرایط او برای حضور در دیدارهای پیش روی رئال مادرید مورد بررسی قرار بگیرد.

تمام تلاش رئالی‌ها بر این است که بنزما برای دیدار رفت مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشد.

 

1685203

 

این هفته دیداری در رقابت‌های لالیگا برگزار نمی‌شود و بنزما این فرصت را دارد که به طور کامل استراحت کند تا شرایط مصدومیتش بهبود پیدا کند. دیدار بعدی رئال برابر اتلتیک بیلبائو در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری در ورزشگاه سن مامس خواهد بود.

این بازیکن برنامه پرفشاری را در فصل جاری پشت سر گذاشته چون تقریبا در تمامی دیدارهای تحت هدایت کارلو آنچلوتی به میدان رفته است.

این اتفاق چندان خوبی برای رئال مادرید به حساب نمی‌آید، خصوصا پس از فصلی طولانی که نشانه‌های هشداردهنده‌ای به همراه داشته و این بازیکن در اوایل نوامبر نیز دچار گرفتگی عضلات ماهیچه پایش شده بود.

این فصل تازه به نیمه رسیده اما بنزما تا به حال 35 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده که 28 بازی برای رئال مادرید و هفت بازی نیز با پیراهن تیم ملی فرانسه بوده است.

مشکل اینجاست که او در حال حاضر برای آنچلوتی بدون جانشین است و این شرایط احتمالا تا تابستان سال آینده نیز به همین منوال خواهد بود.

دیدگاه‌ها