کد خبر : 1806639 | 05 بهمن 1400 ساعت 16:03 | 7.2K بازدید | 3 دیدگاه

جایگزین‌های خوبی برای بازیکنان کرونایی داریم

مهاجرانی: شرایط تیم‌ملی مثل دوران من است

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال می‌گوید روز پنجشنبه جشن صعود به جام جهانی را با برد مقابل عراق برپا خواهیم کرد.

مهاجرانی: شرایط تیم‌ملی مثل دوران من است

به گزارش "ورزش سه"، حشمت مهاجرانی اولین سرمربی تیم ملی فوتبال در تاریخ جام جهانی و پیشکسوت فوتبال ایران در مورد وضعیت تیم ملی صحبت کرده است.


مهاجرانی درباره وضعیت تیم ملی و بازی با عراق اظهار کرد: هیچ وقت در تاریخ فوتبال ما این قدر لژیونر نداشتیم که تجربه میادین بین المللی را داشته باشند. خوشبختانه فدراسیون فوتبال تمامی مقدمات و تسهیلات را برای موفقیت مربی و بازیکنان فراهم کرده است. فکر می کنم، این روزها یکی از بهترین دوران فوتبال ملی ما باشد چون همه عاشقانه در حال تلاش برای کسب موفقیت هستند. فدراسیون فوتبال در این مدت کوتاهی که آقای عزیزی خادم آمدند در کمال صداقت و امانتداری بسیار خوب و مفید کار کرده است و نتایج بسیار خوبی را کسب کرده است. من نمی دانم چرا بعضی دوست دارند آن فرد یا گروهی که موفق هستند، شکست بخورند و این تفکر و عقیده اصلا پسندیده نیست ما باید از گروه و تیم موفق حمایت کنیم.


مهاجرانی درباره عملکرد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران گفت: دراگان اسکوچیچ هم پس از بازی های بحرین تجربه بالاتری پیدا کرده و همانند بازیکنان تجربه میادین بین المللی اش افزایش یافته است. من از این رویه بسیار خشنودم و اعتقاد دارم موفقیت تیم ملی به فرد یا گروه وابسته نیست بلکه متعلق به تمامی مردم ایران زمین است. من و شما وهمه مردم در این پیروزی ها و شادی ها شریک هستیم. این تیم نماینده تک تک مردم این سرزمین پاک است.


سرمربی سابق تیم ملی در مورد بازی مقابل عراق تاکید کرد: برای پیروز نشدن مقابل عراق دلیلی نمی بینم. ما قبلا هم عراق را شکست دادیم اما باید به این نکته توجه کنیم که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.


مهاجرانی افزود: با وجود ابتلای چند بازیکن تیم ملی به کرونا اما تیم ملی ایران پر از مهره های با کیفیت است و ما در لیست ذخیره هایمان یک تیم ملی کامل داریم. از این بابت هیچ کمبودی نداریم و امیدوارم بتوانیم روز پنجشنبه جشن صعود به جام جهانی 2022 قطر را بگیریم. وضعیت تیم ملی درست شبیه زمان من است که در آن سال مسابقه آخر ما تشریفاتی بود و صعود راحتی داشتیم.


او در مورد وضعیت تیم ملی بانوان هم گفت: باید برایشان شانس آرزو کنیم و در مورد بازی مقابل چین در مسند قضاوت ننشینیم. تیم ملی فوتبال بانوان تجربه میادین بین المللی اندکی دارد و بازی تدارکاتی آنچنانی هم نداشتند. به عقیده من بازی مقابل تیم ملی قدرتمند چین یک بازی نبود بلکه یک شروع و یک درس و یک مقدمه بود. که در آینده بتوانند پله پله به موفقیت برسند. وقتی نام ایران روی پیراهن و سینه درج می شود فارغ از تیم ملی بانوان و یا آقایان، باعث افزایش نیرو و انگیزه می شود. همین کلمه ایران معدن انرژی و غرور است.

 

دیدگاه‌ها