کد خبر : 1806833 | 06 بهمن 1400 ساعت 16:25 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

2 تغییر اجباری+تغییر در عمق دفاع؛

رونمایی ایراندوست از 11 بازیکن اصلی برای دیدار با چین‌تایپه

ترکیب تیم ملی فوتبال زنان ایران برای رویارویی با چین‌تایپه مشخص شد.

رونمایی ایراندوست از 11 بازیکن اصلی برای دیدار با چین‌تایپه

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال زنان ایران از ساعت 17:30 در ورزشگاه دی وای پاتیل به مصاف چین‌تایپه می‌رود، مسابقه‌ای که کسب پیروزی یا نتیجه تساوی در آن می‌تواند منجر به صعود تیم ملی فوتبال زنان ایران به مرحله یک چهارم نهایی شود؛ مریم ایراندوست برای چینش ترکیب امروز تیم با چالش غیبت 4 مهره کلیدی خود به دلیل ابتلا به کرونا مواجه بوده است.

 

ایراندوست نسبت به مسابقه با چین، 3 تغییر در ترکیب تیم ملی فوتبال زنان اعمال کرده که 2 تغییر او به واسطه مبتلا شدن ثنا صادقی و سمانه چهکندی به ویروس کرونا بوده و تغییر دیگر انجام شده در قلب دفاع است که غزاله بنی‌طالبی از ترکیب خارج و به جای او فاطمه امینه برازجانی قرار است امروز به میدان برود.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان برای جانشینی ثنا صادقی، به یاسمن فرمانی امروز در ترکیب اولیه میدان داده و با به کارگیری دوباره سیستم 1-3-2-4 از زهرا معصومی جوان به عنوان جانشین سمانه چهکندی رونمایی کرده است تا او در پست وینگر چپ بازی کند، هاجر دباغی به سمت راست منتقل شود و زهرا سربالی در نقش هافبک بازیساز امروز برای تیم ملی فوتبال زنان به میدان برود.

 

ترکیب تیم ملی فوتبال زنان ایران:

زهره کودایی، فاطمه امینه برازجانی، فاطمه عادلی، ملیکا متولی، بهناز طاهرخانی (کاپیتان)، ملیکا محمدی، یاسمن فرمانی، زهرا سربالی، زهرا معصومی، هاجر دباغی و افسانه چترنور

 

1685868

دیدگاه‌ها