کد خبر : 1807029 | 07 بهمن 1400 ساعت 17:30 | 33.8K بازدید | 2 دیدگاه

100 میلیون برای رایس

وستهام به منچستر: یک پوند هم تخفیف نمی‌دهیم

سران منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن دکلان رایس، ستاره انگلیسی وستهام باید 100 میلیون پوند هزینه کنند.

وستهام به منچستر: یک پوند هم تخفیف نمی‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، دکلاین رایس هافبک دفاعی باشگاه وستهام مدت‌هاست که مد نظر چندین باشگاه بزرگ قرارداد اما قیمت بالای تعیین شده برای فروش این بازیکن توسط وستهام باعث شد هیچ باشگاهی در تابستان برای جذب این بازیکن اقدام نکند و این اتفاق باعث ناراحتی رایس شد.

منچستریونایتد و چلسی دو باشگاهی بودند که به جذب این بازیکن علاقه داشتند اما بعد از درخواست 100 میلیون پوندی وستهام هر دو باشگاه از جذب این بازیکن منصرف شدند.

 

 

1686144

 

 

درخشش دکلان رایس در چند فصل باعث شده او به یکی از ارکان اصلی تیم دیوید مویس و حتی تیم ملی انگلستان تبدیل شود. رایس با نمایش‌های خوبش، یکی از دلایل اصلی حضور وستهام در رده پنجم است. سران منچستریونایتد پس از رد شدن پیشنهادات تمدید قراردادشان توسط پل پوگبا، به‌شدت به دنبال جذب یک هافبک شاخص هستند.

طبق ادعای سایت گل مدیران وستهام هم‌چنان روی عقیده خود پافشاری می کنند و قصد ندارند به هیچ‌وجه این بازیکن را ارزان از دست بدهند. آنها در پاسخ به منچستر گفته‌اند که به پیشنهادی پایین‌تر از 100 میلیون پوند گوش نخواهند داد. 

 

 

1686143

 

 

منچسترایونینگ نیوز هم مدعی است که جود بلینگهام هافبک مرکزی بروسیا دورتموند، گزینه دوم شیاطین سرخ در صورت ناکامی در جذب رایس است. به هر حال گلیزرها باید در ابتدا وضعیت سرمربی فصل آینده‌شان را مشخص کنند، چون قرارداد رالف رانگنیک تا پایان فصل اعتبار دارد و هنوز صحبتی مبنی بر دائمی شدن قراردادش به میان نیامده است. 

دیدگاه‌ها