کد خبر : 1807051 | 07 بهمن 1400 ساعت 19:00 | 15.2K بازدید | 1 دیدگاه

عابدزاده؛ یک دروازه بان خوب برای شروع بازیسازی

امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی در نیمه اول بازی با عراق درون دروازه ایران هوشیار و مطمئن نشان داد. هر چند دروازه ایران خیلی به صورت جدی از سوی عراقی ها تهدید نشد.

عابدزاده؛ یک دروازه بان خوب برای شروع بازیسازی 

به گزارش "ورزش سه"، مهم‌تر از ضربه سر مهاجم تیم ملی عراق که امیر عابدزاده روی خط دروازه آنرا از آن  خود کرد شروع بازی‌سازی از سوی عابدزاده بود. در فوتبال امروز بازی با پای دروازه‌بان مهم‌تر از سیوهای او در جریان بازی است چرا که موجب شروع بازی‌سازی از منطقه یک‌سوم دفاعی و به جلو کشیدن بازیکنان حریف می‌شود و در این شرایط تیم مهاجم در خانه حریف با فضا برای تداوم حمله مواجه خواهد شد. 

 

امیر عابدزاده این کار را در نیمه نخست و با اعتماد به نفس انجام می‌داد و جالب اینکه بیشتر پاس‌های او دقیق بود و منجر به حملات خوب شد و شاید اگر او لباس دروازه‌بان به تن نداشت تصور می‌شد این پاس‌ها از سوی یک مدافع ارسال می‌شود که این قدر دقیق است. اعتماد به نفس امیر عابدزاده به نظر می‌رسد ذاتی است و از پدر خود به ارث برده که جز معدود دروازه‌بانانی بود که در دوره بازیکنی با یک دست توپ را مهار می‌کرد. 

 

با این نمایش به نظر می‌رسد امیر عابدزاده در بازی‌های آتی هم درون دروازه تیم ملی قرار بگیرد و تبدیل به مرد شماره یک تیم ملی شود. همان‌طور که اشاره شد در مورد این دروازه‌بان مهم‌تر از سیوهای او در جریان بازی، بازی با پای خوب اوست که موجب می‌شود تیم ملی از مقابل دروازه حملات خود را شروع کند.

دیدگاه‌ها