کد خبر : 1807278 | 08 بهمن 1400 ساعت 18:05 | 17K بازدید | 2 دیدگاه

غیبت ستاره اینتر در هر دو بازی برابر لیورپول

نیکولو بارلا، ستاره اینتر، نمی‌تواند تیمش را در دو بازی رفت و برگشت برابر لیورپول همراهی کند.

غیبت ستاره اینتر در هر دو بازی برابر لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیمونه اینزاگی باید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول به میدان بروند و حالا به نظر می‌رسد که کار آنها از قبل هم سخت‌تر شده باشد.

بارلا که در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید در ماه دسامبر کارت قرمز مستقیمی دریافت کرده بود، احتمالا با محرومیت دو جلسه‌ای روبرو خواهد شد.

بارلا در این بازی و در حالی که تیمش از حریف عقب افتاده بود از روی زمین ضربه‌ای به پشت زانوی ادر میلیتائو، مدافع رئال مادرید، زد.

حالا کالچومرکاتو خبر داده که انتظار می‌رود به زودی محرومیت دو جلسه‌ای نصیب این بازیکن شود تا او هر دو دیدار رفت و برگشت مرحله یک هشتم برابر لیورپول را از دست بدهد.

 

1571451

 

این خبر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما کالچومرکاتو مدعی شده که کمیته انضباطی یوفا روز سه‌شنبه جلسه‌ای برگزار کرده و رای به محرومیت بارلا داده است.

آنها همچنین معتقد هستند که این موضوع به باشگاه اینتر نیز اطلاع داده شده اما مدیران این باشگاه تصمیم ندارند اعتراض یا درخواست تجدیدنظری روی این رای ارائه دهند.

بارلا در ماه دسامبر از میلیتائو و هم تیمی‌هایش عذرخواهی کرده و ابراز امیدواری کرده بود که یوفا تنها یک جلسه محرومیت به دلیل دریافت کارت قرمز برای او در نظر بگیرد تا بتواند در بازی برگشت برابر لیورپول که هشتم مارس در آنفیلد برگزار خواهد شد حاضر شود.

بازی رفت این دو تیم در مرحله یک هشتم نیز قرار است شانزدهم فوریه به میزبانی اینتر در ورزشگاه سن سیرو برگزار شود.

 

دیدگاه‌ها