کد خبر : 1807531 | 09 بهمن 1400 ساعت 23:27 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادین ژکو:

با سرمربی سیتی اختلاف داشتم و جدا شدم

ادین ژکو، مهاجم باتجربه اینتر اعتراف کرد که در سال 2015 به دلیل اختلاف با مانوئل پلگرینی، منچسترسیتی را ترک کرده است.

با سرمربی سیتی اختلاف داشتم و جدا شدم

به گزارش "ورزش سه"، ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی و گلزن بین سال‌های 2011 تا 2015 در در ترکیب سیتی به میدان رفته و و در 189 مسابقه 72 گل به ثمر رساند. اما در ادامه این بازیکن راهی ایتالیا شده و ابتدا در رم و در ادامه در اینتر بازی کرد. حالا ادین ژکو مدعی شد در سال 2015 در اوج فوتبال خود قرار داشته و اختلاف با مانوئل پلگرینی، سرمربی وقت و شیلیایی سیتی باعث جدایی او شده است.

 

ادین ژکو گفت: "من در بهترین مقطع دوران حرفه‌ای خود بودم و نمی‌خواستم روی نیمکت باشم، بنابراین رم را انتخاب کردم. من اصلا پشیمان نبوده و برعکس، بسیار هم راضی هستم. من با قراردادی سه ساله انگلیس را ترک کردم و در آن مقطع با مانوئل پلگرینی، سرمربی سیتی اختلاف نظر داشتم و به توافق نرسیدم.

 

1687012

 

من نتوانستم حتی یک جام هم در ترکیب رم به‌دست بیاورم، اما 6سال فوق العاده را در این تیم سپری کرد. البته فراز و نشیب‌هایی نیز برای من در رختکن جالوروسی وجود داشت، اما من آن باشگاه را همیشه در قلب خود خواهم داشت. حالا نیز که در اینتر هستم و تنها هدف من در این تیم فتح اسکودتو در پایان فصل جاری است.

 

البته زمانی که آنتونیو کونته هدایت چلسی را بر عهده گرفت، خواهان انتقال من به این تیم بود. اما مطمئن نبودم که رم را ترک کنم و به انگلیس بازگردم، برای همین این اتفاق رخ نداد. در ادامه و زمانی که کونته هدایت اینتر را به‌دست گرفت، دوباره سعی کرد من را به‌خدمت بگیرد، اما هرگز این اتفاق نیفتاد و در عوض من حالا در اینتر هستم."

دیدگاه‌ها