کد خبر : 1808458 | 14 بهمن 1400 ساعت 14:09 | 97.4K بازدید | 101 دیدگاه

ترجیح می‌دهم یک قهرمانی بیاورم، ولی پاک باشد

واکنش مجیدی به جذب حردانی و حکم استیناف

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال گفت ترجیح می‌دهم در دوران مربیگری خود یک قهرمانی بیاوریم ولی آن قهرمانی، پاک باشد.

واکنش مجیدی به جذب حردانی و حکم استیناف

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و هوادار فردا در دیدار نخست خود از دور برگشت لیگ بیست و یکم، در استادیوم انقلاب کرج به مصاف هم می‌روند. این دیدار به دلیل ابتلای شمار زیادی از بازیکنان استقلال به کرونا لغو شده بود. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در ابتدای این نشست خبری درخصوص وضعیت تیمش گفت: با توجه به اتفاقی که برای تیم ما افتاد و در 6 بازی آخر نیم فصل، 5 برد داشتیم و یک تساوی، روند خوبی را داشتیم. متأسفانه تعداد زیادی از بازیکنان‌مان به ویروس کرونا مبتلا شدند و الان می‌توانم بگویم بعضی از بازیکنان نیز حدود 2 هفته تمرین نکرده‌اند. 

 

وی ادامه داد: از این بابت نگران بودیم ولی تمرینات‌مان را از شنبه آغاز کردیم. خوشبختانه بازیکنان‌مان خوب و با انگیزه در تمرینات حضور پیدا کردند و تا حدودی نگرانی ما را برطرف کردند. هوادار نیز تیم خوبی است و سرمربی بسیار خوبی دارد. آن‌ها تیمی هستند که تازه به لیگ برتر آمده‌اند و بازیکنان‌شان انگیزه لازم را دارند. فکر می‌کنم فردا برای کسب 3 امتیاز، روز سختی را خواهیم داشت.

 

او در مورد بازیکنان غایب استقلال برای این دیدار نیز اظهار کرد: آقایان آزادی، رابط و مرادی از جمع ما جدا شده‌اند. کوین یامگا نیز 4 کارته و محروم است ولی سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

 

1688256

 

سرمربی استقلال در مورد این موضوع که بازیکنان ملی‌پوش فرصت چندانی برای بازی نداشتند و آیا انگیزه‌ای برای بازی دارند یا خیر پاسخ داد: فردا بازی داریم، بعد از دیدار با هوادار در این خصوص مفصل صحبت خواهیم کرد.

 

مجیدی درباره اینکه او در نشست‌های خبری قبلی از جذب بازیکنان خارجی و داخلی خبر داده بود و آیا روند نقل و انتقالات استقلال طبق خواسته‌های او پیش می‌رود یا خیر، پاسخ داد: لیستی که مدنظرم بوده است را به باشگاه ارائه داده‌ام. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد ولی تاکنون که بازیکنی به جمع ما اضافه نشده است. باشگاه در تلاش است تا بازیکنان مدنظر ما جذب شود.

 

او درباره وضعیت صالح حردانی و اینکه فولاد اعلام کرده است جذب او منتفی شده است، پاسخ داد: عرض کردم، ما لیست‌مان را به باشگاه ارائه داده‌ایم و بقیه کارها را باید باشگاه انجام دهد. حردانی یکی از بازیکنان بسیار خوب است و خودم او را به تیم ملی امید دعوت کردم. او بازیکن بسیار آینده داری است. فرقی ندارد، چه در استقلال و چه در فولاد برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر قسمت نشد که او به استقلال بیاید، باید با تمام توانش در خدمت فولاد باشد. فکر می‌کنم صالح با توجه به پتانسیلی که دارد، می‌تواند یکی از بازیکنان ثابت اسکوچیچ در جام جهانی باشد

 

سرمربی استقلال درخصوص تأیید حکم کمیته انضباطی درباره پرونده بازیکن گابنی گل گهر در کمیته استیناف و اینکه سایر تیم‌ها بیانیه‌هایی را در این خصوص منتشر کردند، پاسخ داد: من قبلا هم گفته بودم که 2 امتیاز نه تیمی را قهرمان می‌کند و نه شانس قهرمانی را از تیمی می‌گیرد. من نمی‌خواهم به این مسائل ورود کنم ولی می‌خواهم چیزی را به‌صورت کلی درباره خودم بگویم. نمی‌دانم که چند سال مربیگری خواهم کرد و اکنون در ابتدای این راه هستم و باید خیلی تلاش کنم، مطالعه‌ام را بیشتر کنم تا چیزهای زیادی را یاد بگیرم. ولی اگر در آینده مثلا در برنامه 90 آقای فردوسی‌پور یا شب‌های فوتبالی آقای توتونچی دعوت شدم و من روی صندلی نشستم و روی تابلو قهرمانی‌هایم را نشان دادند، ترجیح می‌دهم یک قهرمانی باشد ولی آن قهرمانی پاک باشد.

 

وی درباره تأثیر نبود تماشاگران در بازی‌های استقلال و خواسته‌هایش برای حضور هواداران در ورزشگاه‌ها گفت: من چندین بار گفته‌ام یکی از امتیازات باشگاه‌های بزرگ مانند استقلال، سپاهان و پرسپولیس تماشاگرانش هستند. از زمانی‌که من سرمربی استقلال شده‌ام، این امتیاز را نداشته‌ام. زمانی‌که بازیکن تماشاگران را در استادیوم می‌بیند، هم انگیزه می‌گیرد و هم تلاشش را بیشتر می‌کند. امیدوارم مسئولین کاری کنند که هواداران بتوانند وارد استادیوم شوند. هم بازی‌ها جذاب‌تر می‌شود و هم این‌که مردم علاقه دارند بازی‌ها را از نزدیک ببینند. امیدوارم این اتفاق زودتر رخ بدهد.

 

سرمربی آبی‌های پایتخت درباره زمان حضور گابریله پین در تهران گفت: ایشان امشب تشریف می‌آورند.

 

وی درخصوص اینکه آیا تیم او بازی راحتی برابر هوادار و در استادیوم انقلاب کرج دارد یا خیر گفت: من اصلا این‌گونه فکر نمی‌کنم و بازی بسیار سختی داریم. 15 فینال را در پیش داریم. خوشبختانه 10 مورد آن در تهران است. تمام بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد و به هیچ‌عنوان تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم و در این خصوص با بازیکنان نیز صحبت کرده‌ایم. برای بازی با هوادار، باید نسبت به دیدارهای قبلی تلاش بیشتری را انجام بدهیم ‌تا بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم. آن‌ها مربی خیلی خوبی دارند و بازی بسیار سختی در انتظار ما خواهد بود.

 

1688257

 

مجیدی درباره مشکلات زمین تمرین این تیم و حضور در مجموعه انقلاب پاسخ داد: متأسفانه زمین تمرین خوبی نداریم. باشگاه در حال تلاش است. قبلا هم عرض کرده‌ام که واقعا جای تعجب است که تیم‌های شهرستانی در تهران زمین تمرین مخمل دارند ولی تیم‌های بزرگ تهرانی در تهران زمین چمن خوبی ندارند. حالا مقصر آن چه کسی است را نمی‌دانم. واقعا جای تعجب دارد. تیم‌ها از شهرستان‌ها می‌آیند و ما باید به آنها التماس کنیم تا زمین تمرین‌شان را یکی دو روزی به ما قرض بدهند. ما به‌عنوان تیم بزرگ پایتخت زمین تمرین نداریم. متأسفانه شرایط زمین تمرین‌مان اصلا خوب نیست. از بازیکنانم ممنونم که با وجود همه مشکلات، با ما همکاری کرده و با تمام توان‌شان تمرین می‌کنند و از همه آنها تشکر می‌کنم.

 

او درباره این‌که استقلال چه زمانی راهی زمین تمرین انقلاب می‌شود، پاسخ داد: به من اعلام کرده‌اند که از هفته دیگر به آن‌جا می‌رویم.

 

مجیدی در پایان در مورد این‌که آیا قصدی برای صحبت درخصوص لیست تیم ملی دارد یا خیر، مجددا پاسخ داد: فردا بازی داریم و تمرکزمان روی دیدار فرداست. ان شالله بعد از بازی در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها