کد خبر : 1808660 | 15 بهمن 1400 ساعت 17:19 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: نتیجه دربی برای قهرمانی تعیین کننده نیست

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است که نتیجه دیدار برابر میلان نمی تواند تعیین کننده در قهرمانی باشد.

اینزاگی: نتیجه دربی برای قهرمانی تعیین کننده نیست

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا شب در حساس‌ترین بازی هفته بیست و چهارم رقابت‌های سری‌آ به مصاف میلان خواهد رفت. شاگردان سیمونه اینزاگی در حال حاضر با چهار امتیاز بیشتر نسبت به روسونری صدرنشین هستند و یک بازی نیز کمتر انجام داده اند؛ موضوعی که باعث شده اینتر در این فصل نیز شانس اول قهرمانی تلقی شود.

 

 

1688579

 

 

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل میلان گفت: "این یک رقابت بسیار نزدیک اما در عین حال هیجان انگیز خواهد بود. ما با تیم های زیادی روبرو خواهیم شد و دربی فردا مهم خواهد بود. ما متمرکز هستیم و از نقاط قوت خود آگاهیم. من در دربی های زیادی به عنوان یک فوتبالیست بازی کردم، هرگز تیمی با شانس بیشتر وجود ندارد. شرایط و انگیزه ها تفاوت را ایجاد خواهند کرد."

 

اینزاگی در مورد اینکه آیا بازی فردا برای قهرمانی تعیین کننده خواهد بود یا خیر نیز گفت: "فکر نمی کنم تعیین کننده باشد زیرا بازی های زیادی باقی مانده است. ما دیدیم که در بازی اول چه اتفاقی افتاد، هفت امتیاز از میلان عقب بودیم، اما به تساوی رسیدیم و فاصله هم انداختیم.  این یک مسابقه بسیار مهم است، ما می دانیم که برای هواداران‌مان چه معنایی دارد."

 

 

1688580

 

 

اینزاگی در پایان گفت: "در ابتدای فصل ابهامات زیادی وجود داشت، اما ما خوب کار کرده ایم و نمی توانیم گارد خود را پایین بیاوریم و حتی تا پایان فصل مسئولیت پذیرتر هستیم. من استفانو پیولی را به خوبی می شناسم.  میلان به خوبی سازماندهی شده است و از زمان بازی مقابل امپولی عملکرد بسیار خوبی داشته است. جدا از میلان و ناپولی، آتالانتا و یوونتوس نیز بسیار قوی هستند. در تابستان فکر می‌کردم که یوونتوس مدعی قهرمانی باشد اما در عین حال آنها طی ماه های اخیر بسیار خوب عمل کرده اند."

دیدگاه‌ها