کد خبر : 1808834 | 16 بهمن 1400 ساعت 13:07 | 82.7K بازدید | 16 دیدگاه

گوهری - لک؛ آغاز رقابت ایرانی در اردوگاه سرخ

رونمایی از شماره یک پرسپولیس در جدال سوپرکاپ (عکس)

پرسپولیس بعد از مدت‌ها دو دروازه‌بان مدعی ایرانی در ترکیب خود می‌بیند و باید دید تفکرات یحیی گل محمدی برای جدال سوپرکاپ چه خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی بوژیدار رادوشوویچ و در شرایطی که گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص جذب گلر برای پرسپولیس وجود داشت، در نهایت این احمد گوهری بود که فرصت را به بهترین شکل غنیمت شمرد و به پیراهن این تیم دست یافت.

 

در خصوص دروازه پرسپولیس در این فصل بحث زیادی وجود داشت و از پیام نیازمند و علیرضا بیرانوند به‌عنوان گلرهای مدنظر یحیی گل محمدی یاد می‌شد. اما شرایط دو گلر لژیونر فوتبال ایران در نهایت باعث شد تا آنها نیم نگاهی به بازار داخلی داشته باشند. در این میان احمد گوهری که به گواه سایت‌های آماری جزو گلرهای برتر نیم فصل اول در ترکیب نفت آبادان محسوب می‌شد موفق شد با سود بردن از بندی در قراردادش، شرایط جدایی از جمع طلایی‌پوشان را فراهم کرد و پا به اردوگاه سرخ‌ها بگذارد.

 

دروازه‌بان جوان پرسپولیس که البته سابقه زیادی در لیگ برتر دارد اکنون در رقابتی جذاب قرار گرفته است. مدت زیادی بود که پرسپولیس دو دروازه‌بان ایرانی در اختیار نداشت و طی نزدیک به 6 سال اخیر رقابت بین بوژیدار رادوشوویچ و یکی از گلرهای ایرانی (بیرانوند و در ادامه حامد لک) شکل گرفته بود. اکنون اما با جدایی بوژیدار و حضور گوهری این رقابت در دروازه کاملا ایرانی شده و گلر جوان و تازه‌وارد اما مدعی پرسپولیس امیدوار است به رکوردی جالب دست یابد. او می‌تواند در صورتی‌که در ترکیب این تیم در جدال با فولاد در سوپرکاپ حاضر شود، شانس دستیابی به اولین جام زودهنگام خود را دنبال کند.

 

1688809

 

1688810

 

1688813

 

حامد لک اکنون با بازگشت یک رقیب ایرانی و مدعی امیدوار است در رقابتی جذاب بار دیگر هم‌چنان به‌عنوان گلر اول جایگاه خود را تثبیت کند. اتفاقی که البته بستگی به عملکرد او خواهد داشت، شاید انتظار این‌که او عملکردی همانند روزهای ابتدایی حضورش در این تیم داشته باشد چندان غیرمعقول و دور از انتظار نباشد و لک نشان داده که توانایی نمایش غیرقابل انتظار را هم دارد.

دیدگاه‌ها