کد خبر : 1809057 | 17 بهمن 1400 ساعت 13:06 | 24.3K بازدید | 12 دیدگاه

او یک سرمربی برنده است؛

لوئیس فیگو: کی‌روش پدر فوتبالی من بود

لوئیس فیگو، اسطوره فوتبال پرتغال به تمجید از کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی مصر پرداخته است.

لوئیس فیگو: کی‌روش پدر فوتبالی من بود

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس فیگو یکی از ستاره‌های نسل طلایی پرتغال بود که زیر نظر کارلوس کی‌روش در دهه 90 میلادی رشد کرده و در ادامه به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال بدل شد. لوئیس فیگو که هم در رده باشگاهی و هم ملی زیر نظر کارلوس کی‌روش بازی کرده، در آستانه تقابل مصر تحت هدایت او با سنگال در فینال جام ملت‌های آفریقا، برای کارلوس کی‌روش آرزوی موفقیت کرد.

 

1689108

 

لوئیس فیگو گفت: "کارلوس کی‌روش برای من مانند یک پدر فوتبالی بوده است. من این فرصت را داشتم که در رده‌های مختلف تیم ملی پرتغال با او تمرین کرده و عناوین مهم زیادی در رده‌های پایین‌تر کسب کنم. هم‌چنین بعدها در اسپورتینگ، رئال مادرید و تیم ملی با کی‌روش کار کردم و از نظر من او سرمربی و فردی روشمند و برنده است. فکر می‌کنم مهم‌تر از هر چیز این است که کارلوس کی‌روش یک فرد بسیار مهم در دوران حرفه‌ای من بوده است.

 

در ادامه نیز کی‌روش در سطح حرفه‌ای در کشورهای مختلف کار کرده و به همین دلیل، تجربه بالایی از نظر فرهنگی و فوتبالی دارد. کی‌روش یک مربی آگاه در مورد فوتبال بوده، روزهای فراوانی را در عرصه مربیگری پشت سر گذاشته و تجربیات زیادی کسب کرده است. کی‌روش در دوران حرفه‌ای من به‌عنوان یک پدر فوتبالی نقش بسیار مهمی ایفا کرده و برای او در فینال آرزوی موفقیت می‌کنم."

 

1689107

دیدگاه‌ها