کد خبر : 1809099 | 17 بهمن 1400 ساعت 16:38 | 39.9K بازدید | 3 دیدگاه

برگزاری قطعی بازی با نفت MIS در رفسنجان؛

علیزاده: نامه درخواست پرسپولیس به دست‌مان نرسیده

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد که نامه درخواست جذب بازیکنان این تیم از طرف پرسپولیس به دست آنها نرسیده است.

علیزاده: نامه درخواست پرسپولیس به دست‌مان نرسیده

به گزارش "ورزش سه"، علی علیزاده، معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در حاشیه دیدار تدارکاتی با صنعت نفت آبادان درخصوص وضعیت این تیم گفت: چند بازی تدارکاتی خوب را انجام می‌دهیم. با گل گهر و صنعت نفت آبادان بازی کردیم. تیم‌مان شرایط بدی ندارد و وضعیت خوب است. سعی می‌کنیم که بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. جا دارد از کادرفنی و بچه‌ها تشکر کنم، واقعا زحمت کشیدند. ان شالله بتوانیم با مهره‌هایی که به تیم اضافه می‌کنیم، در نیم فصل دوم به مانند نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب کنیم.

 

او ادامه داد: آن‌گونه که صحبت شده، فکر می‌کنم این آخرین بازی دوستانه ما باشد. بازم به نظر سرمربی بستگی دارد و اگر احتیاج داشته باشد، یک دیدار تدارکاتی دیگر را نیز انجام می‌دهیم. ان شالله بتوانیم بازی‌های خیلی خوبی را انجام دهیم تا بچه‌ها بتوانند به شرایط آرمانی دست پیدا کنند.

وی درباره آخرین وضعیت مهدی کیانی نیز توضیح داد: همین امروز با آقای سهرابی مدیرعامل تراکتور صحبت کردیم، فکر می‌کنم آقای مهدی کیانی به تراکتور اضافه می‌شوند و برایشان آرزوی موفقیت داریم. ایشان برای باشگاه ما زحمت کشید و از کیانی تشکر می‌کنم. او با من تماس گرفت و گفت کمک کنید تا به تراکتور بروم. ما نیز سعی کردیم که اتفاق مثبتی برای ایشان رقم بخورد. ان شالله که باشگاه تراکتور نیز بتواند از آقای کیانی استفاده کند و نتایج خیلی خوبی کسب کند.

 

علیزاده درباره اینکه آیا بحث صدور رضایت‌نامه یا بخشیدن مطالبات در میان است یا خیر، گفت: آقای کیانی با ما قرارداد دارد و این طبیعی است زمانی‌که بازیکنی می‌خواهد از تیمی جدا شود، باید مطالبات باشگاه را در نظر داشته باشد. ما زیاد به ایشان سخت نمی‌گیریم ولی باشگاه مس رفسنجان نیز نباید متضرر شود. ما بستر را مهیا کرده‌ایم تا ایشان بتوانند راهی تراکتور شوند.

 

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان درباره ورزشگاه اختصاصی این تیم نیز پاسخ داد: نخستین بازی ما با شهرخودرو در مشهد و سپس با فولاد و بعد از آن نیز 2 دیدار خارج از خانه داریم. امیدواریم که بتوانیم بازی با فولاد را در رفسنجان برگزار کنیم. آن‌گونه که با پیمانکار صحبت کردیم، از آن‌جایی که چند بازی خارج از خانه داریم و چند هفته زمان می‌برد تا در رفسنجان بازی کنیم، ممکن است که بازی با فولاد در رفسنجان برگزار نشود چون‌که زمین استادیوم استراحت کرده و شرایط آرمانی خواهد داشت. تلاش می‌کنیم بازی با نفت مسجدسلیمان 100 درصد در رفسنجان برگزار شود.

وی در رابطه با مکاتبه پرسپولیس برای جذب چند بازیکن مس پاسخ داد: به‌صورت کتبی چیزی به دست باشگاه نرسیده و شاید مذاکره شفاهی بوده باشد و یا با مربی صحبت‌هایی شده باشد ولی از سمت باشگاه پرسپولیس، فکسی به دست ما نرسیده است. اگر این اتفاق رخ می‌داد، آن را بررسی می کردیم. اگر می‌توانستیم کمک‌شان کنیم، این کار را انجام می‌دادیم.

 

علیزاده در رابطه با نقل و انتقالات مس در روزهای باقی‌مانده گفت: آقای ربیعی هیچ لیست خروجی به ما نداده است. ما در یکی دو پست مشکل داریم. شما اگر قصد جذب بازیکنی را داشته باشید که تحت قرارداد تیم دیگری باشد، باید مبلغ هنگفتی پرداخت کنید که فکر می‌کنم این برای باشگاه ما چیز خوبی نیست. برنامه ما این است تا در پست‌هایی که بازیکن نداریم، بازیکن جذب کنیم. فعلا بازیکن خاصی آزاد نیست که جذب کنیم و لیست خروجی نداریم و فقط آقای کیانی از جمع ما جدا شده‌اند. ما دنبال جذب علیرضا ابراهیمی هم نبوده‌ایم.

 

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در رابطه با چمن خوب دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران که توسط این باشگاه بازسازی شده و این‌که چه زمانی کمپ تیم در رفسنجان ساخته می‌شود، پاسخ داد: همین الان دو زمین تمرین مانند این زمین تمرین در رفسنجان داریم. مورد اول زمین شماره 2 ما و دومی زمین تمرین شماره یک است. انشالله ورزشگاه اصلی که آماده شود، 3 زمین تمرین داریم. در کمپی که طراحی می‌کنیم، 4 تا 5 زمین چمن طبیعی ساخته می‌شود و 2 زمین چمن مصنوعی. کمپ ما آماده شود، راهی رفسنجان می‌شویم. ما در آن‌جا سالن ایفمارک، بدنسازی، استخر، هتلینگ و... داریم و در حال آماده سازی بستر هستیم. تیم آقای ربیعی روی زمین بازی می‌کند و سعی می‌کنیم که بستر را برای آقای ربیعی و تیم‌شان آماده کنیم.

 

علیزاده در پایان و درخصوص این‌که امیدوار است مس در فصل بعد موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای شود، پاسخ داد: ما تیمی را تشکیل داده‌ایم که بتوانیم مجوز حرفه‌ای را بگیریم. خیلی سخت است و آیتم‌های بسیار سختی دارد. سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که ان شالله بتوانیم مجوز حرفه‌ای را زودتر دریافت کنیم.

دیدگاه‌ها