کد خبر : 1810132 | 22 بهمن 1400 ساعت 15:32 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

کمندانی: این هم شانس من است!

بازیکن سابق پرسپولیس اینبار تجربه جدیدی در شیراز کسب خواهد کرد.

کمندانی: این هم شانس من است!

به گزارش ورزش سه، میلاد کمندانی که نیم فصل اول در شهر خودرو توپ میزد به تازگی با فجر سپاسی قرارداد امضا کرد وی در خصوص شرایطش در نیم فصلی که گذشت به خبرنگار ما گفت: طبق بندی که در قراردادم داشتم توانستم از شهر خودرو جدا شوم و قراردادم را فسخ کنم و انشاءالله نیم فصل دوم خیلی بهتر از نیم فصل اول باشد.


او در مورد شرایط تیم جدیدش فجر ادامه داد: خدا را شکر بچه ها و کادرفنی خیلی خوب هستند و توانایی بالایی دارند. انشاءالله در ادامه مسیر بتوانم کمک بزرگی به تیم بکنم و نتایج خیلی خوبی بگیریم. امیدوارم دل هوادارانمان را شاد کنیم و شرمنده آن ها نشویم.


وی که در این چند سال در تیم هایی توپ زده که شرایط خوبی نداشتند عنوان کرد: من به فجر آمدم و تمام تلاشم را می کنم مثمر ثمر باشم و هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می دهم. امیدوارم شرمنده کادرفنی و مردم نشویم و آخر فصل رتبه خوبی کسب کنیم. این هم از شانس من است به هر تیمی رفتم اتفاق بدی برایم رخ داده و شرایط آن طور که باید مهیا نشده ولی باز هم خدا را شکر می کنم. این ها همه امتحان است و انشاءالله دست پر بیرون بیایم.


کمندانی در مورد کار زیر نظر علی کلانتری توضیح داد: تجربه اش را نداشتم اما در این چند روز متوجه شدم که مربی با دانشی است و واقعا تیم خیلی خوبی هم داریم و به امید خدا نتایج خوبی به کمک بچه ها و کادر کسب خواهیم کرد.


کمندانی در مورد تقابل با تیم سابقش گل گهر در هفته هفدهم افزود: بازی خیلی سختی است. تیم گل گهر یکی از تیم های خوب این فصل است. ما تمام تلاشمان را می کنیم که انشاءالله دست پر به شیراز برگردیم. کارت من صادر شده و اگر کادر فنی صلاح ببیند بازی می کنم.

دیدگاه‌ها