کد خبر : 1810160 | 22 بهمن 1400 ساعت 19:30 | 45.1K بازدید | 17 دیدگاه

می‌خواهند با روابط کار غیر قانونی کنند

حمله شدید و بی سابقه منصوریان به مسئولان تراکتور

علیرضا منصوریان با همان سبک و سیاق همیشگی خود کنفرانس آتشینی قبل از جدال با تراکتور انجام داد.

حمله شدید و بی سابقه منصوریان به مسئولان تراکتور

به گزارش “ورزش سه”، چند روز قبل علیرضا منصوریان در جنگ حقوقی با تراکتور بار دیگر پیروز شد تا این باشگاه تبریزی مجبور به پرداخت حق و حقوق کامل این سرمربی و دستیارانش (حدود سه میلیارد) باشد. با این حال علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار صنعت نفت و تراکتور صحبت‌های تند و تیزی را علیه مالک، مدیریت باشگاه و هوشنگ نصیرزاده مطرح کرد و مدعی شد آن‌ها با استفاده از روابط خود به دنبال پایمال کردن حق و حقوق او و دستیارانش هستند.

 

*کرونا هوادار تبریزی و آبادانی را از ما گرفت
خوش آمد می‌گویم به باشگاه تراکتور و علی‌الخصوص کاپیتان آن‌ها مهدی کیانی که یکی از بهترین‌ بازیکن‌های این تیم بوده و خوشحالم به این تیم برگشته است. روز‌های خوبی در تراکتور داشتم و ممنون هواداران آن‌ها هستم. البته زمانی آنجا بودیم که اوج کرونا بود و متاسفانه نتوانستیم هوادار تراکتور را ببینیم. همانطور که در آبادان چنین اتفاقی افتاده و هنوز استادیوم خودمان را پر ندیده‌ایم و شادی خودمان را با مردم در خیابان تقسیم می‌کنیم.

 

*فردا چند بازیکنم را در اختیار ندارم
بازی بسیار سختی داریم و با توجه به شرایط و توقعی که از تراکتور است، جایگاه جالبی در جدول ندارند. در بازی رفت با توجه به اشتباهات داوری و نگرفتن دو پنالتی برای ما بازی را واگذار کردیم. محمد طیبی و امید خالدی را به علت محرومیت در اختیار نداریم. در جدال با مس رفسنجان هم دو بازیکن مصدوم روی دستمان ماند که بازیکنان خودمان به علت پریدن روی هوا مصدومشان کردند. هم‌چنین سعی کردیم در این مدت پروتکل‌های بهداشتی را به شدت رعایت کنیم و از بازیکنانم مراقبت کردیم. روند تیم ما فردا جوان‌تر است و از بازیکنان جوان استفاده بیشتری خواهیم کرد.

 

1677848

 

*مسئولین تراکتور با رابطه و گردن کلفتی می‌خواهند کار انجام دهند
هوادار تراکتور مثل باقی هواداران ایرانی نور چشم ماست. بازیکنانی مثل مهدی کیانی هم که به دنبال ثبت قرارداد هستند دوست دارند به تیم خود کمک کنند ولی متاسفانه مسئولین باشگاه تراکتور، فوتبال را طور دیگری برای آن‌ها معنی کرده‌اند. فکر می‌کنند با گردن کلفتی و ایجاد رابطه می‌توانند هر کاری انجام دهند. اول فصل زمانی که من کرونا داشتم، رفتند دبیرکل فدراسیون را مجاب کردند که پنجره باز شود. آقای کامرانی‌فر علی‌رغم‌ اینکه کار غیر قانونی بود و ما رای لازم الاجرا داشتیم، به آن‌ها احترام گذاشت و پنجره را باز کرد. یکجا باید به این مسائل خارج از فوتبال رسیدگی بشود و حتما می‌خواهم مسئولین نظارتی، امنیتی و کمیته اخلاق صحبت من را گوش کنند. آمدند رای لازم الاجرا را شکستند و پول بازیکنان خارجی را دادند و قرارداد ما هیچ.

 

*آقایان در تراکتور مشاور زیر میزی هستند!
همان زمان سازمان لیگ اعلام کرد تا پول من و کادرم پرداخت نشود آن‌ها اجازه ثبت بازیکن ندارند. من همان موقع با کامرانی‌فر صحبت کردم و ایشان گفتند من اجازه دادم. ایشان قول دادند که دو ماه دیگر باشگاه تراکتور با شما تسویه می‌کند. ۶ ماه گذشت و علی‌رغم اینکه تسویه نکردند با دخالت برخی دوستان که خودشان را وصل به فدراسیون می‌دانند و با این حال در کار باشگاه‌ها دخالت می‌کنند و وقتی می‌گوییم، می‌گویند هیچ نقشی در باشگاه‌ها نداریم اما در اصل به نوعی مشاوره زیر میزی هستند. آن‌ها کسانی هستند که هم در فدراسیون فوتبال ایفای نقش می‌کنند و هم در باشگاه‌ها نقش دایه مهربان تر از مادر دارند. ما بالاتر از استقلال و پرسپولیس در ایران تیم نداریم. در هفتاد سال گذشته اگر ۱۰۰ جام در ایران تقسیم شده باشد بالای ۸۰ جام در کلکسیون استقلال و پرسپولیس است. ما وقتی می‌بینیم پنجره پرسپولیس بسته شده و آن‌ها قبول می‌کنند، دیگه بالاتر از استقلال و پرسپولیس نداریم.

 

*تراکتوری‌ها برای تعلیق فدراسیون فوتبال تمبر باطل کردند!
الان هم روی صحبتم فقط با مسئولین تراکتور است و نه هوادار. من همان روز اول گفتم داماد ترک‌ها هستم. از یک طرفی داماد لرها هم هستم و این دو طایفه را پشتم دارم. چرا مسئولین تراکتور  فکر می‌کنند تافته جدا بافته هستند؟ برای دومین بار رای لازم الاجرای ما را با مشورت و خط دهی یک عزیزی که گفته است یکبار بروید از روی رای لازم الاجرای کمیته استیناف و کمیته تعیین وضعیت به دادگاه cas شکایت کنید. هزار فرانک سوییس تمبر باطل می‌کنند. جالب است که علیه من و کادرم شکایت نمی‌کنند و برای تعلیق فدراسیون تمبر باطل می‌کنند. بعد از اینکه می‌فهمند ۳۰ هزار فرانک دیگر باید تمبر باطل کنند دست نگه می‌دارند. بعد از آن می‌آیند رای استیناف، کمیته تعیین وضعیت و دستور رییس فدراسیون که گفته بود خون خارجی‌ها از داخلی رنگین‌تر نیست، را شکستند و دوباره شکایت کردند و باز هم باختند.

 

1644500

 

*جان می‌کنید پول ما را ندهید!
باز هم دوستان رفتند فدراسیون فوتبال و آقای عزیزی خادم و کامرانی‌فر را تحت فشار گذاشته‌اند. من می‌خواهم اینجا بگویم که نهادهای نظارتی، نمایندگان مجلس و نهادهای امنیتی بشنوند، شما را دارند در فدراسیون خرج می‌کنند. مسئولان تراکتور به فدراسیون می‌گویند اگر اجازه ندهید بازیکن ثبت کنند، صدای نهادهای امنیتی و‌ نمایندگان درمی‌آید. من می‌خواهم بگویم آدرس را اشتباه می‌روید. نهاد امنیتی وظیفه‌اش این است مو را از ماست بیرون بکشد و حق را از باطل تشخیص دهد. نماینده مجلس آنجا نشسته حق مردم را بگیرد و نه به ناحق کاری انجام دهد. بعدم اینکه نیروهای امنیتی چه کاری به فوتبال دارند که خرجشان می‌کنید؟ دارید جان می‌کنید پول ما را ندهید. استقلال و پرسپولیس با تمام بزرگی که دارند قبول می‌کنند وقتی رای قطعی دارند یا باید توافق کنند یا پول واریز کنند.

 

*نگذارید دوباره بشوم همان منصوریان پارسال!
تا امروز هیچ زنگی به ما نزدند فقط به امید اینکه از بیرون ۴ تا تلفن بزنند و دبیرکل و رییس فدراسیون را بترسانند. از کمیته اخلاق خواهش می‌کنم وقتی یکی مصاحبه می‌کند، آن را زود به کمیته اخلاق دعوت نکنید. فساد همین الان در فوتبال اتفاق می‌افتد. فردا اگر تا قبل از بازی ما با تراکتور بدون پرداخت به ما بتوانند رای  را بشکنند به نظر من نه بازیکنان و نه مربیان امنیت ندارند چون روابط بر ضوابط حاکم شده است. همانطور که مدیر حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید برای عدم تعلیق فوتبال نباید از روابط بیرونی استفاده کنیم. آقای مصطفوی هم گفتند نباید از بیرون به تصمیمات فدراسیون دخالت کنند. امروز به من خبر دادند در خصوص این پرونده اتفاقات پشت پرده رخ می‌دهد. خواهش می‌کنم‌ هیچ کسی را خرج هدف خود نکنید. باید پول گروه من را بدهید. دنبال روابط نباشید و بیاید پول من را بدهید. نگذارید دوباره بشوم همان منصوریان‌ پارسال.  روزی که آبادان آمدم گفتم دنبال تغییر هستم و می‌خواهم مثل ذوب‌آهن و نفت تهران باشم.

 

*رکورد آن عزیز را باید در گینس ثبت کنیم!
من سه هفته پیش یک مصاحبه کردم و از آقای نصیرزاده خواستم کاری به مسائل باشگاهی نداشته باشد. ایشان با تمام احترام مصاحبه کرد و گفت هیچ نقشی در تراکتور ندارم. سوال من این است ما بدون اینکه راضی باشیم و پولی دریافت کنیم چرا باشگاه تراکتور سه روز قبل چک‌هایی که قصد داشته به ما بدهد به نام ایشان صادر کرده است؟ آقای نصیرزاده شما چه کاره هستید که چک به نام شما صادر می‌شود و وقتی من متوجه می‌شوم و اعتراض می‌کنم، می‌برند چک را عوض می‌کنند. ما چک نمی‌خواستیم و شماره حساب ما در قرارداد ثبت شده است. باید حساب ما را فردا تا قبل از ساعت ۱۲ پر کنند تا بازیکنان آن‌ها بتوانند بازی کنند. آقای نصیرزاده نمی‌خواهم با اوقات تلخی با شما صحبت کنم فقط می‌خواهم بدانم چه نقشی در باشگاه تراکتور دارید که به نام شما چک صادر می‌شود؟ حتما سمت و قرارداد نانوشته و خاموش دارید. در دور رفت بدون اینکه رضایت ما را جلب کنند پنجره را باز کردند، بازیکن ثبت کردند و ما را بردند و ما چیزی نگفتیم. از تمام نهادهای نظارتی و امنیتی خواهش می‌کنم ورود کنید که دارند کار را از دست کمیته تعیین وضعیت درمی‌آورند. به زور می‌خواهند به آقای کامرانی‌فر فشار آورند تا کار غیر قانونی کنند. باز هم می‌گویم ممنون هوادار تراکتور هستم و مطمئنم آن‌ها هم دوست ندارند پای سفره تیمشان نان حرام برود. ۴۰ تا سرمربی و مدیرعامل در سه سال قبل عوض کردند و ای کاش برگردید خودتان را در آیینه ببینید شاید مشکل از خود شماست و بیایید مشکلات خودتان را حل کنید تا این رکورد استثنایی را کسی در گینس ثبت نکند.

دیدگاه‌ها