کد خبر : 1810169 | 22 بهمن 1400 ساعت 20:40 | 10.3K بازدید | 3 دیدگاه

جرارد: کوتینیو بسیار فروتن و تاثیرگذار است

استیون جرارد، سرمربی استون ویلا، از عملکرد و رفتار فیلیپه کوتینیو در این تیم تمجید کرد.

جرارد: کوتینیو بسیار فروتن و تاثیرگذار است

به گزارش "ورزش سه"، کوتینیو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بارسلونا را به مقصد استون ویلا ترک کرد تا بار دیگر در لیگ برتر به میدان برود.

این ستاره برزیلی از زمان پیوستن به استون ویلا تا به حال موفق شده در سه بازی دو گل به ثمر رسانده و سه پاس گل ارسال کند تا عملکردی درخشان را به ثبت رسانده باشد.

جرارد در کنفرانس خبری پیش از دیدار روز یکشنبه برابر نیوکاسل در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت:« او بسیار مشتاق بود که به لیگ برتر برگردد و ما هر چیزی که او نیاز داشت در اختیارش قرار دادیم تا بتواند به اینجا بیاید و عملکرد خوبی داشته باشد.»

 

1690611

 

این مربی جوان با تمجید از عملکرد کوتینیو اظهار داشت:« از نظر من، بهترین نکته درباره فیلیپه، او بسیار فروتن است، بسیار متواضع است و این اخلاق او به حدی است که تصور نمی‌کنید در حال صحبت با یک بازیکن در کلاس جهانی هستید. او انسان بسیار خوب و بزرگی است.»

سرمربی استون ویلا با اشاره به درخشش او در ترکیب این تیم اضافه کرد:« دیدگاه او نقطه قوتش به عنوان یک بازیکن است. تماشای او جذاب است و توانایی تکنیکی بالایی دارد. من فکر نمی‌کنم لازم باشد بیشتر از این از او تمجید کنم، فقط کافی است که بازی او را تماشا کنید و کلاسش در زمین را تحسین کنید.»

جرارد درباره تاثیرگذاری این ستاره برزیلی ادامه داد:« نکته کلیدی برای من این است که از نظر فیزیکی خیلی زود او را به بهترین شرایط برگردانم و ما هنوز در حال کار روی این موضوع هستیم. او می‌تواند آماده‌تر و قوی‌تر باشد و با تمرینات و حضور بیشتر در دیدارها این اتفاق برای او رخ خواهد داد.»

دیدگاه‌ها