کد خبر : 1810248 | 23 بهمن 1400 ساعت 13:06 | 4.8K بازدید | 1 دیدگاه

اختلافات برطرف شد؛

رسمی؛ همکاری دوباره پیروز قربانی و رایکا

پس از توافق انجام شده، رسماً از سرمربی رایکای بابل در نیم‌فصل دوم لیگ یک رونمایی شد.

رسمی؛ همکاری دوباره پیروز قربانی و رایکا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آغاز تعطیلات زمستانی لیگ یک، مدیران رایکا بابل با استعفای علی لطیفی که تنها 2 امتیاز از 18 امتیاز ممکن را در دوران سرمربیگری‌اش در رایکا توانسته بود به دست بیاورد موافقت کردند و مذاکرات از سوی مدیران رایکا برای بازگرداندن پیروز قربانی به نیمکت این تیم بابلی آغاز شد.

قربانی از ابتدای فصل سکاندار تیم رایکا بابل بود که بعد از اختلاف پیش‌آمده با مدیران باشگاه، از کار برکنار شد و حتی مصاحبه‌ای تند را بر علیه اقدامات انجام شده در باشگاه بابلی انجام داد.

اما سرانجام پیروز قربانی که مورد حمایت هواداران رایکا بابل بود، با رفع اختلافات پیش‌آمده پذیرفت بار دیگر سکان هدایت رایکا را برعهده بگیرد و امروز رسماً قرارداد جدیدش را با تیم بابلی به امضا رساند تا سکاندار رایکا در نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران شود.

رایکا بابل در نخستین مسابقه خود در نیم‌فصل دوم 2 اسفند در خانه پذیرای استقلال ملاثانی است که باید دید شاگردان قربانی چه عملکردی را از خود نشان می‌دهند.

گفتنی است که رایکا با 16 امتیاز از 17 مسابقه نیم‌فصل نخست در جایگاه پانزدهم لیگ یک قرار دارد و در جمع تیم‌های فانوس به دست به شمار می‌رود و باید آیا پیروز قربانی موفق به حفظ سهمیه رایکا در لیگ یک خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها