کد خبر : 1810268 | 23 بهمن 1400 ساعت 14:27 | 44.8K بازدید | 6 دیدگاه

پاسخ پورتو به اسپورتینگ: بیشتر هم اذیت می‌شوید!

یکی از صفحات توییتر باشگاه پورتو به اظهارات فردریکو وارانداس، مدیرعامل اسپورتینگ، پاسخ داد.

پاسخ پورتو به اسپورتینگ: بیشتر هم اذیت می‌شوید!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم پورتو و اسپورتینگ که شب گذشته در ورزشگاه خانگی پورتو برگزار شده و با تساوی 2-2 به پایان رسید، حواشی بسیاری را به همراه داشت. 


وارانداس پس از پایان بازی به اتاق کنفرانس خبری رفته و بدون این که به خبرنگاران اجازه مطرح کردن سوالی را بدهد اظهاراتی را مطرح کرده و بلافاصله از آنجا خارج شد. اما این پایان ماجرا نبود. 


شاهدان عینی تایید می‌کنند که بعضی از مدیران پورتو به دلیل انتقاد وارانداس از پینتو داکوستا به شدت ناراحت شده و او را زیر سوال بردند. درگیری ایجاد شده باعث شده که حاضران و نیروهای امنیتی سعی در جدا کردن طرفین داشته باشند و رییس باشگاه اسپورتینگ نهایتا با اسکورت پلیس از ورزشگاه خارج شد. 

 

1690764

 


دقایقی پس از این تنش‌ها و درگیری‌ها، سرجیو کونسیسائو در کنفرانس خبری حاضر شده و با اشاره به اظهارات مطرح شده از سوی رییس باشگاه اسپورتینگ گفت:« ما باید به پورتو و به پرافتخارترین رییس دنیا احترام بگذاریم. او نه تنها احترام مردم این کشور را دارد، بلکه من دیده‌ام که تمام دنیا برای پینتو داکوستا احترام قائل هستند.»


حساب رسمی رسانه پورتو در توییتر نیز نسبت به این اظهارات واکنش شدیدی نشان داده و نوشت:« 40 سال ریاست پینتو داکوستا با 22 قهرمانی در لیگ، دو قهرمانی در لیگ قهرمانان، دو قهرمانی در لیگ اروپا، دو قهرمانی جام اینترکونتینانتال و یک قهرمانی در سوپرکاپ اروپا همراه بوده، در حالی که اسپورتینگ لیسبون در همین بازه زمانی تنها چهار قهرمانی داشته است. آیا این اتفاقات باعث شده آزار و ناراحتی شما شده است؟ پس قرار است از این هم بیشتر شود!»

 

1690763

 


این صفحه دقایقی بعد توییتی دیگری منتشر کرده و نوشت:« پنیتو داکوستا تقریبا 40 سال ریاست این باشگاه را برعهده داشته و هرگز نیاز نداشته که از ورود غیرقانونی به هیچ زمین تمرینی سواستفاده کند.»

 

 

1690765

دیدگاه‌ها