کد خبر : 1810307 | 23 بهمن 1400 ساعت 16:43 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

شوک به شهر خودرو و شکست خانگی دیگر؛

تیم دوازده نفره در مشهد گلباران شد

عنابی‌پوشان مشهدی در روزی که از خریدهای زمستانی خود نتوانستند بهره ببرند، مغلوب نارنجی‌پوشان مس شدند.

تیم دوازده نفره در مشهد گلباران شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک نمایش جذاب و تهاجمی در اراک، انتظار می‌رفت شهر خودرو با بازسازی تیمش در تعطیلات زمستانی بتواند نیم‌فصل دوم را رسماً با نمایش خوب خانگی مقابل مس رفسنجان آغاز کند اما برخلاف انتظار در روزی که داود سیدعباسی به دلیل محرومیت در کنار زمین نبود، عنابی‌پوشان مشهدی روز بسیار بدی را سپری کردند.

بعد از شکست سه گله خانگی مقابل استقلال، این‌بار نارنجی‌پوشان مس رفسنجان بودند که توانستند در مشهد سه بار دروازه تیم قعرنشین لیگ بیست و یکم را باز کنند تا بعد از 17 هفته همچنان شهر خودرو در انتظار رسیدن به پیروزی بماند.

شهر خودرو در شرایطی متحمل شکست سنگین خانگی شد، که برخلاف ترکیب اولیه اعلام شده، سازمان لیگ اجازه بازی به بازیکنان جدید این تیم را نداد و کارت بازی‌شان صادر نشد تا سیدعباسی با تغییراتی اجباری تیمش را به میدان بفرستد و در مجموع امروز با احتساب دروازه‌بان ذخیره، 12 بازیکن داشته باشد!

البته روز گذشته اعلام شد که کارت بازی بازیکنان جدید شهر خودرو صادر شده و مشخص نیست که چه اتفاقی پیش بازی رخ داد که نام بازیکنان جدید از جمله رابط، رضازاده و کرملاچعب از فهرست شهر خودرو خارج شد و باید به نظر منتظر توضیح کادرفنی شهر خودرو ماند.

دیدگاه‌ها