کد خبر : 1810311 | 23 بهمن 1400 ساعت 16:53 | 13.7K بازدید | 2 دیدگاه

مهندسی‌ترین پاس گل از سروش رفیعی

هافبک سپاهان با حرکتی دیدنی و دید فوق العاده‌اش یک پاس گل مهندسی برای مهاجم تیمش ترتیب داد.

مهندسی‌ترین پاس گل از سروش رفیعی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شروع دوباره لیگ به همان تیم هجومی مدنظر هوادارانش تبدیل شده و برابر نفت مسجدسلیمان جشنواره گل به راه انداخته است. این تیم با گل‌های دروازه بان حریف، سجاد شهبازاده، شهریار مغانلو و رضا میرزایی با چهار گل از حریف مسجدسلیمانی پیش افتاده است. اما شاید جذاب‌ترین صحنه این بازی در گل چهارم رقم خورد.

سروش رفیعی در حرکتی انفجاری و بعد از بازپس‌گیری توپ در میانه میدان، ابتدا با دریبلی زیبا، کف کشیدن توپ و عبور آن از میان پای بازیکن حریف، با پاسی تو در و در عمق مدافعان حریف، چهار بازیکن مسجدسلیمان را از مدار بازی خارج کرد تا رضا میرزایی را با گلر این تیم تک به تک کند و او نیز گل چهارم را به نام خود کند.

 

1690819

صحنه دریبل میثم نقی زاه توسط سروش رفیعی، که کاپیتان نفت مسجدسلیمان را به طور کامل از مدار بازی خارج کرد و در نهایت یک پاس عمقی دیدنی برای ثبت گل چهارم بازی.

 

رفیعی که به تازگی به اردوی تیم ملی بازگشته است و در آمادگی کامل فنی و روحی و روانی به سر می‌برد بار دیگر با این حرکت تکنیکی و پاس گل دیدنی خود نشان داد که قادر است با پاس‌های طلایی خود در هر شرایطی تیمش را به گل نزدیک کند.

سپاهان بعد از شرایط عجیبی که در هفته‌های پایانی نیم فصل دنبال می‌کرد و شایعات درباره نیمکت این تیم را نیز افزایش داده بود، اکنون با برد پرگلی که رقم زده، بار دیگر به جمع مدعیان بازگشته و باید دید ادامه فصل برای نویدکیا و شاگردانش به چه شکل دنبال خواهد شد.

دیدگاه‌ها