کد خبر : 1810324 | 23 بهمن 1400 ساعت 18:12 | 10.4K بازدید | 3 دیدگاه

یک شلیک دیگر از طالب ریکانی؛

گل هفته با همکاری مستقیم آقای گل تراکتور (عکس)

طالب ریکانی که با یک سوپرگل به تعطیلات رفته بود، در بازگشت به لیگ برتر نیز با یک شوت استثنایی تیمش را به سه امتیاز رساند.

گل هفته با همکاری مستقیم آقای گل تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در بازی صنعت نفت - تراکتور آنچه که بیشتر از شکست تراکتور که شاید برای طرفدارانش نیز همیشگی شده، به‌چشم آمد، یک پیروزی دیگر برای شاگردان علیرضا منصوریان بود که اتفاقا دوباره با گل کاپیتان شماره 10 طالب ریکانی رقم خورد.

 

ریکانی که در بازی با ذوب آهن با شوتی فوق العاده دروازه حبیب فرعباسی را گشود و در روز نمایش درخشان ذوبی‌ها، سه امتیاز را به صنعت نفت رساند، این بار هم در طول بازی نمایش قابل قبولی را ارائه کرد اما وجه متمایز فوتبال او فارغ از توانایی بازیسازی، شوت‌هایی که یکی از آنها نصیب محمدرضا اخباری شد تا نتواند نقش منجی را به‌صورت تمام و کمال ایفا کند.

 

در دقیقه 84 این بازی پاس مهدی ممی‌زاده در پشت محوطه جریمه به طالب ریکانی رسید و در غیاب هافبک‌های تراکتور، او شوت خود را روانه دروازه کرد و در شرایطی که به نظر می‌رسید به گوشه سمت راست دروازه محمدرضا اخباری برود، پس از برخورد با سر محمد عباس‌زاده تغییر جهت داد و به سمت چپ رفت و ‌درون دروازه تراکتور قرار گرفت.

 

1690841


ریکانی در حالی اقدام به شوتزنی می‌کند که خبری از اکبر ایمانی و سعید واسعی در پوشش این منطقه نیست.

 

1690842


برخورد توپ به سر محمد عباس‌زاده باعث شد تا آقای گل تراکتور این بار در نقش گل به خودی زن ظاهر شود.

 

1690843


طالب ریکانی که خودش هم از گل به‌وجد آمده، پیراهنش را در می‌آورد و همراه با آن کیت جی‌پی‌اس هم خارج می‌شود.

 

طالب که به دلیل مشکلات مالی صنعت تا آستانه جدایی هم پیش رفته و نگرانی بزرگ را برای هواداران آبادانی به‌وجود آورده بود، پس از این گل سر از پا نمی‌شناخت و روی دیگر شخصیت آرام خود را با درآوردن پیراهن و کیت جی‌پی‌اس نشان داد تا ثابت کند چقدر این گل برایش با ارزش بود.

 

صنعت نفت حالا روی دوش ستاره سال‌های اخیرش 25 امتیازی شده و اگر فردا گل گهر، پیکان و آلومینیوم با لغزش مواجه شوند، به جمع 6 تیم برتر لیگ برتر خواهد رسید و بی تردید این جایگاه را مرهون درخشش طالب ریکانی خواهد بود.

دیدگاه‌ها