کد خبر : 1810325 | 23 بهمن 1400 ساعت 18:20 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

گلات شاگردان ربیعی در روز بارانی مشهد؛

این مربی متخصص بردهای سه‌گله است! (عکس)

نارنجی‌پوشان مس رفسنجان برای پنجمین‌بار در لیگ بیست‌و‌یکم موفق شدند با برتری سه‌گله از میدان مسابقه خارج شوند.

این مربی متخصص بردهای سه‌گله است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" دقایقی قبل پرونده روز نخست هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران بسته شد و در یکی از مهم‌ترین دیدارها، مس رفسنجان در مشهد توانست قعرنشین جدول را از پیش رو بردارد و مقابل شهر خودرو به برتری سه‌گله دست پیدا کرد تا روزهای درخشان شاگردان محمد ربیعی ادامه پیدا کند.

 

برتری سه‌گله نارنجی‌پوشان در شرایطی در مشهد به‌دست آمد که مس رفسنجان، دارای بهترین خط حمله لیگ بوده و با برتری سه‌گله هم در این فصل بیگانه نیست!

 

آن‌ها در هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر، سپاهان مدعی را با نتیجه مشابه امروز و با برد 3-1 شکست دادند؛ پیشتر صنعت نفت را با 3 گل شکست داده بودند و برابر تراکتور 3-2 جشن پیروزی برگزار کرده بودند. در هفته هشتم هم شاگردان ربیعی در اصفهان مقابل ذوب‌آهن با نتیجه 3-0 به برتری رسیده بودند تا 5 برد این فصل مس با ثبت 3 گل زده برای آن‌ها همراه باشد.

 

جالب آن‌که مسابقه رفت مس رفسنجان و شهر خودرو هم به‌واسطه عدم حضور تیم مشهدی در زمین از سوی کمیته انضباطی 3-0 شد تا عملاً شمار بردهای سه‌گله شهر خودرو به عدد 6 برسد.

 

مس رفسنجان با برد 3 گله امروز توانست شمار گل‌های زده‌اش را بهبود بخشد و با سبقت از استقلال، بهترین خط حمله لیگ برتر را با 27 گل زده به نام خود ثبت کند.

 

محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان امروز با پوششی متفاوت هدایت تیمش را برعهده داشت و به‌واسطه بارش باران در مشهد، برخلاف همیشه که از کلاه نقاب‌دار استفاده می‌کرد، این‌بار برای در امان ماندن از باران، پوششی متفاوت را داشت.

دیدگاه‌ها