کد خبر : 1810394 | 23 بهمن 1400 ساعت 23:14 | 24K بازدید | 4 دیدگاه

کاپیتان چلسی و انتقام بعد از یک دهه (عکس)

سزار آسپلیکوئتا، کاپیتان و مدافع چلسی بعد از یک دهه موفق به فتح جام باشگاه‌های جهان شد.

کاپیتان چلسی و انتقام بعد از یک دهه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در دیداری دشوار و با گلزنی کای هاورتز در دقیقه 115 از روی نقطه پنالتی موفق به کسب برتری 1-2 مقابل پالمیراس و فتح عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های جهان شد. سزار آسپلیکوئتا، مدافع باتجربه و اسپانیایی چلسی نقش مهمی در رقم خوردن این پیروزی داشته و با ضربه او در محوطه و هند گارسیا بود که آبی‌های لندن صاحب یک ضربه پنالتی و به ثمر رساندن گل برتری شدند.

 

1690970


اما یک دهه پیش چلسی بعد از فتح لیگ قهرمانان اروپا راهی جام باشگاه‌های جهان شده و در دیدار فینال به مصاف کورنتیانس، نماینده فوتبال برزیل رفت. چلسی در آن دیدار با یک گل شکست خورد و نتوانست عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را از آن خود کند. اما حالا و بعد از یک دهه، سزار آسپلیکوئتا به‌عنوان تنها عضو باقی‌مانده از آن تیم در ترکیب چلسی موفق به گرفتن انتقام از دیگر نماینده برزیل شده و به‌عنوان کاپیتان جام را بالای سر برد.


قرارداد سزار آسپلیکوئتا با باشگاه چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و اخبار حاکی از احتمال انتقال این بازیکن به بارسلونا است. اما اگر این انتقال هم رخ دهد سزار آسپلیکوئتا با فتح تمامی عناوین از چلسی جدا شده و به لالیگا باز خواهد گشت.

 

1690965

دیدگاه‌ها