کد خبر : 1810396 | 23 بهمن 1400 ساعت 23:27 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

برای کای هاورتز خوشحالم؛

توخل: شانس آوردیم اما شایسته قهرمانی بودیم

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مدعی شد تیمش شایسته کسب پیروزی در فینال جام باشگاه‌های جهان بوده است.

توخل: شانس آوردیم اما شایسته قهرمانی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در جریان 90 دقیقه دیدار فینال جام باشگاه‌های جهان مقابل پالمیراس به تساوی 1-1 رضایت داده و در نهایت با گلزنی کای هاورتز در اوقات اضافی از روی نقطه پنالتی، موفق به کسب پیروزی و عنوان قهرمانی شد. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در پایان این مسابقه به تمجید از عملکرد شاگردان خود پرداخته و مدعی شد علی‌رغم خوش شانسی در دقایق پایانی، برتری حق چلسی بوده است.
توماس توخل گفت: "همه ما در دوران کودکی آرزو حضور در چنین فینال‌هایی را داشته و دوست داشتیم چنین شب‌هایی را تجربه کنیم. ما می‌خواستیم به شکلی در زمین حاضر شویم که بعدها هرگز از چیزی پشیمان نشویم. 

1690971


به ثمر رسیدن گل برتری توسط کای هاورتز؟ او هنگام ضربه زدن عصبی به نظر نمی‌رسد، اما شما نمی‌توانید در چنین لحظه‌ای عصبی نبوده و استرس نداشته باشید، کای هاورتز می‌دانست این ضربه از چه اهمیتی برخوردار است. 
کای هاورتز رکورد خوبی در پنالتی زدن در 90 دقیقه دارد، اما امروز در 120 دقیقه موفق به انجام این کار شد. ما به آمار و ارقام اعتماد کردیم و من برای اینکه هاورتز موفق به زدن گل پیروزی چلسی در دیدار فینال شد برای او خوشحال هستم.
در نهایت وقتی شما در دقایق پایانی به گل پیروزی می‌رسید یعنی به کمی خوش شانسی هم نیاز دارید. ما بی امان تلاش کرده و در تمام طول مسابقه با همه توان خود بازی کردیم. بازیکنان چلسی متوقف نشده، تلاش کردند و تسلیم نشدند، به گل برتری دست یافته و البته آن را از دست دادند. ما هرگز از حمله کردن دست برنداشتیم و اگرچه خوش شانس بودیم که در دقایق پایانی موفق به گلزنی شدیم، اما شایسته کسب این پیروزی و عنوان قهرمانی بودیم."

دیدگاه‌ها