کد خبر : 1810398 | 23 بهمن 1400 ساعت 23:33 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

او عاشق گل سرنوشت‌ساز است!

تکرار یک درخشش؛ هاورتز و گل قهرمانی (عکس)

کای هاورتز یک بار دیگر موفق شد با گلزنی در یک دیدار فینال، برای چلسی جام را به ارمغان بیاورد.

تکرار یک درخشش؛ هاورتز و گل قهرمانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، زمانی‌که کریستوفر بیث استرالیایی برای بازبینی صحنه برخورد توپ آزپلیکوئتا به دستان لوان مدافع پالمیراس به کنار زمین رفت تا صحنه از از طریق کمک داور ویدیویی مورد بازبینی قرار دهد، بازیکنان دو تیم تقریبا مطمئن بودند که این داور به نشانه خطای پنالتی در سوت خود خواهد دمید و همین‌طور هم شد.

 

چلسی در دقیقه 117 و زمانی‌که عملا پالمیراس شانسی برای بازگشت به بازی نداشت، صاحب یک ضربه پنالتی شد و این بهترین فرصت برای تیم توماس توخل بود تا با باز کردن دروازه حریف سرسخت خود، عنوان قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها را به ارمغان بیاورد.

 

بازیکنی که باعث قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا شده بود، پشت این توپ ایستاد. کاوی هاورتز آلمانی که یکی از خریدهای مهم و تأثیرگذار چلسی در تابستان 2020 بود و با انتقالی 80 میلیون یورویی از بایرلورکوزن آلمان به چلسی پیوست، پشت این ضربه پنالتی ایستاد.

 

1690976

 

او با فریب ویورتون سنگربان پالمیراس، توپ را برخلاف جهت حرکت این دروازه‌بان به گل پیروزی‌بخش چلسی تبدیل کرد و پیراهن خود را نیز از تن خارج کرد تا این‌گونه جشن و شادی پیروزی قریب الوقوع تیمش را برپا کند.

 

به هر حال دقایقی بعد از این گل، سوت پایان بازی به صدا درآمد و چلسی توانست با گل پیروزی‌بخش کای هاورتز عنوان قهرمانی را از آن خود کند. بازیکنی که باز هم در یک بازی فینال توانست برای تیمش گلزنی کند.

 

در دقیقه 42 دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا و در استادیوم دراگائو پورتو بود که کای هاورتز روی پاس دقیق میسون مونت با ادرسون سنگربان منچسترسیتی در مصافی تک به تک قرار گرفت و پس از عبور از این گلر، توپ را به تور دروازه تیم پپ گواردیولا چسباند و چلسی با همان تک گل جام قهرمانی اروپا را بالای سر برد.

 

حالا هاورتز 22 ساله که هنوز در ابتدای راه فوتبال حرفه‌ای خود قرار دارد، موفق شده است در دو فینال مهم باشگاهی، برای چلسی گلزنی و موجبات قهرمانی تیم توخل را فراهم کند. بازیکن ارزشمندی که در دیدارهای بزرگ، توانایی‌هایش را با گلزنی نشان می‌دهد.

 

1690975

دیدگاه‌ها