کد خبر : 1810399 | 23 بهمن 1400 ساعت 23:41 | 15.1K بازدید | 2 دیدگاه

این شب، رویای کودکی من بود

اعتراف ستاره چلسی؛ قبل از پنالتی استرس داشتم

کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی اعتراف کرد در لحظه نواختن پنالتی در دیدار فینال استرس داشته است.

اعتراف ستاره چلسی؛ قبل از پنالتی استرس داشتم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب موفق به کسب برتری 1-2 مقابل پالمیراس در دیدار فینال جام باشگاه‌های جهان و کسب عنوان قهرمانی شد. کای هاورتز، ستاره جوان چلسی در دقیقه 115 و از روی نقطه پنالتی گل برتری بخش تیمش در این دیدار حساس را به ثمر رساند. کای هاورتز در پایان این دیدار در مورد استرس خود قبل از زدن پنالتی صحبت کرده و مدعی شد از کودکی چنین رویایی در ذهن داشته است.

 

1690977


کای هاورتز گفت: "نمی‌دانم چه باید بگویم. من در کودکی رویای چنبن شبی را در سر داشتم و این موفقیت احساسی فوق العاده به من می‌دهد. از همه افرادی که باعث شدند من به اینجا برسم، از خانواده و نامزدم تشکر می‌کنم؛ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و این جام متعلق به آنها خواهد بود.


زدن گل برتری بخش چلسی؟ فکر می‌کنم من پنالتی‌زن سوم تیم هستم. اما جورجینیو و روملو لوکاکو هر دو بیرون بودند و فقط من در میدان حضور داشتم. بقیه بازیکنان به من اعتماد کردند و همه به من می گفتند که تو می‌توانی پشت توپ قرار گرفته و پنالتی را تبدیل به گل کنی.
صادقانه اعتراف می‌کنم هنگام ضربه زدن به توپ استرس داشتم، زیرا این یک پنالتی بزرگ برای چلسی بود و نقش مهمی به من اعطا شده بود. خوشحالم که در نهایت توانستم بر اعصاب خودم مسلط باشم و حالا از کسب این عنوان قهرمانی خیلی خوشحالم.
 

دیدگاه‌ها