کد خبر : 1810403 | 24 بهمن 1400 ساعت 08:10 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد عجیب رحمان جعفری در شهر خودرو؛

مهاجمی که فقط راه دروازه مس را بلد است! (عکس)

مهاجم شمالی عنابی‌پوشان مشهدی در دو فصل حضورش در این تیم تنها به یک تیم گل زده است.

مهاجمی که فقط راه دروازه مس  را بلد است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" یکی از خریدهای شهر خودرو خراسان در نقل و انتقالات تابستانی پیش از شروع لیگ بیستم، رحمان جعفری بود که با نظر مهدی رحمتی به ترکیب عنابی‌پوشان مشهدی اضافه شد؛ مهاجم 24 ساله‌ای که در دو فصل پیاپی توانست آمار مشابهی را از خود در نساجی به جای بگذارد و در لیگ هجدهم و لیگ نوزدهم در هر فصل 3 بار موفق به گلزنی شده بود.

 

جعفری در لیگ بیستم 19 بار از سوی مهدی رحمتی در ترکیب شهر خودرو قرار گرفت و در 19 حضورش برای عنابی‌پوشان در زمین مسابقه (فیکس یا به عنوان یار جانشین) تنها یکبار موفق به گلزنی شد که آن‌هم مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر بود که روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی توانست دروازه نوشی‌صوفیانی را فرو بریزد.

 

این مهاجم 24 ساله که در این فصل و در طول 17 هفته، 10 بازی در ترکیب شهر خودرو بوده و در طول دو فصل حضورش در شهر خودرو، 2 بار  و هر دو بار نیز مقصد گل‌های او، تور دروازه مس رفسنجان بوده است.

 

رحمان جعفری در شرایطی مقابل مس رفسنجان موفق به گلزنی شده، که هر 2 گل او نتوانسته تیمش را از شکست نجات بدهد؛ این بازیکن شمالی روی اشتباه عجیب نوشی‌صوفیانی توپ ربایی کرد و دروازه مس را فرو ریخت. البته که در جریان بازی دو فرصت خوب گلزنی دیگر هم نصیب جعفری شد اما با بی‌دقتی نتوانست بر شمار گل‌هایش در لباس تیم مشهدی بیفزاید.

عکاس: محسن بخشنده

دیدگاه‌ها