کد خبر : 1810404 | 24 بهمن 1400 ساعت 08:16 | 20K بازدید | 3 دیدگاه

اولین 90 دقیقه فصل مظاهری با لباس زرشکی؛

رشید 2 دقیقه برای اولین کلین‌شیت کم آورد! (عکس)

سنگربان تازه‌وارد سپاهان خیلی زود توانست خود را به ترکیب اصلی این تیم برساند و جای گلر اتریشی را گرفت.

رشید 2 دقیقه برای اولین کلین‌شیت کم آورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" رشید مظاهری که در انتقالی جنجالی و پر سر و صدا تصمیم به پایان همکاری‌اش با استقلال گرفت و دوباره راهی اصفهان شد تا بعد از تجربه حضور در ذوب‌آهن، این‌بار در سپاهان روزهای فوتبالی‌اش را دنبال کند، بعد از حضور در بازی‌های تدارکاتی طلایی‌پوشان، توانست نظر محرم نویدکیا را به خود جلب کند و خیلی زود فرصت بازی پیدا کرد.

مظاهری که در نیم‌فصل نخست هیچگاه در ترکیب اصلی استقلال حضور نداشت و صرفاً در هفته دوم مقابل ذوب‌آهن به عنوان یار جانشین به جای حسین حسینی مصدوم به ترکیب اضافه شد؛ توانست دروازه‌اش را تا پایان بسته نگه دارد. او مقابل نفت مسجدسلیمان با لباس زرشکی‌رنگ دروازه‌بانی سپاهان درون دروازه این تیم اصفهانی ایستاد.

خرید زمستانی سپاهانی‌ها در طول جریان بازی چندان دروازه‌اش به خطر نیفتاد و 2 ضربه در چارچوب نفتی‌ها را به خوبی توانست مهار کند؛ اما یک لغزش از سوی دروازه‌بان طلایی‌پوشان کافی بود تا او در اولین بازی با لباس سپاهان ناکام در ثبت کلین‌شیت بماند.

در دقیقه 88 روی ارسال مواج ضربه کرنر، مظاهری در خروج از دروازه تردید کرد و مشایخ بازیکن فرصت‌طلب نفت توانست از فرصت استفاده کرده و دروازه سپاهان را باز کند تا رشید مظاهری نتواند در آغاز کارش در تیم جدید، کلین‌شیت کند. او حالا امیدوار است با اعتماد دوباره نویدکیا در مسابقه هفته آینده مقابل هوادار دروازه‌اش را بسته نگه دارد و اولین کلین‌شیت در سپاهان را تجربه کند.

عکاس: محمد امیرحسینی

دیدگاه‌ها