کد خبر : 1810405 | 24 بهمن 1400 ساعت 08:18 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

امید، آماده در خدمت دراگان و محرم؛

بازگشت موفق نورافکن از تیم ملی (عکس)

مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران بعد از نمایش خوب در تیم ملی، توانست روز خوبی را در ترکیب سپاهان بگذراند.

بازگشت موفق نورافکن از تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه" یکی از آماده‌ترین بازیکنان ماه‌های گذشته فوتبال ایران بدون‌تردید امید نورافکن است؛ مدافع 24 ساله و مورد علاقه دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی که هم در در عرصه ملی و هم در عرصه باشگاهی توانسته عملکرد کم‌نقص و موفقی را از خود نشان بدهد.

نورافکن بعد از درخشش در فیفادی مقابل عراق و امارات و بازی در دو پست مختلف دفاع میانی و دفاع چپ و کسب نمره قبولی، در ترکیب سپاهان به عنوان مدافع چپ حضور پیدا کرد و نمایش قابل‌قبولی را هم توانست از خود به اجرا بگذارد و در پیروزی تیمش هم نقش‌آفرینی کرد.

 

1690987

 

امید نورافکن ابتدا در 10 نفره کردن نفت مسجدسلیمان نقش داشت و باعث شد تا مسلم مجدمی با خطا روی او، کارت قرمز بگیرد و از زمین بازی اخراج شود؛ سپس در نیمه دوم، در نقش گلساز حاضر شد و توانست گل سوم سپاهانی‌ها را پایه‌گذار شود که برای سجاد شهباززاده ساخت.

مسبب اخراج مدافع نفت و سپس گلسازی، دو تاثیرگذاری مثبت مدافع چپ آماده سپاهان در مصاف با نفت مسجدسلیمان بود که آمادگی فنی بالای این بازیکن 24 ساله را نشان می‌دهد و باید دید در ادامه فصل و تا پیش از فیفادی ماه مارس، چگونه او در ترکیب تیمش حضور خواهد داشت.

عکاس: محمد امیرحسینی

دیدگاه‌ها