کد خبر : 1810432 | 24 بهمن 1400 ساعت 10:48 | 16.3K بازدید | 5 دیدگاه

نمایش عضله مقابل دوربین عکاسان

طالب ریکانی؛ کریس رونالدوی آبادان (عکس)

طالب ریکانی واکنش غیرمنتظره‌ای به گلزنی مقابل تراکتور داشت و به جز پیراهن، جلیقه جی پی اس را هم در آورد! او در پایان بازی اینجور مقابل عکاس ژست گرفت؛یک ژست کریس رونالدویی.

طالب ریکانی؛ کریس رونالدوی آبادان  (عکس)

به گزارش “ورزش سه” دو دقیقه فرصت کافی بود تا طالب ریکانی سرنوشت بازی را عوض، شادی را به مردم آبادان هدیه و در نهایت بدن عضله‌ای خودش را سوژه عکاسان حاضر در پشت دروازه تراکتور کند.

کاپیتان محبوب آبادانی‌ها حالا به دوران اوجش بازگشته و در دو مسابقه متوالی با شوت‌هایی سرکش ۶ امتیاز برای برزیلی‌ها به ارمغان آورده است.

فقط کافی است به این قابی که توسط علیرضا هنرجویان ثبت شده نگاه کنید تا متوجه شوید ریکانی خوشحال ترین کاپیتان فوتبال ایران در آن ثانیه از روز بوده است. جایی که همه بازیکنان تیم و حتی سرمربی نفت، علیرضا منصوریان که چنین صحنه‌هایی کمتر از او دیده‌ایم مشغول شادی دسته جمعی و انجام یزله معروف جنوبی‌ها هستند اما کاپیتان طلایی پوشان مثل یک زیبایی اندام کار مقابل عکاسان ژست گرفته و با نمایش عضله‌هایش نشان می‌دهد که او کاپیتان آبادان است.

ریکانی حالا همراه با نفت در فصل جاری مسابقات سه گله شده که دو گل آن، ۶ امتیاز برای علی منصور و صنعت داشته است و حالا آن‌ها بین تیم‌های بالانشین جدول به شمار می‌روند.

دیدگاه‌ها