کد خبر : 1810494 | 24 بهمن 1400 ساعت 16:21 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

سوپرگل تبریزی برای پایان شیرین نیمه اول (عکس)

مرتضی تبریزی در آخرین دقایق نیمه اول با یک ضربه فنی بسیار تماشایی موفق شد گل اول تیمش را وارد دروازه فجرشهید سپاسی شیراز کند.

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر تا پیش از دقیقه 41 نیز تیم برتر میدان بود و چند موقعیت بسیار خوب برای گلزنی داشت که به ثمر ننشست، اما سرانجام در اولین ثانیه‌های دقیقه چهل و یکم بود که پس از یک کار تیمی دیدنی، توپ پشت محوطه جریمه با پاس هوشمندانه نوید عاشوری برای مرتضی تبریزی ساخته و پرداخته شد و این بازیکن نیز از فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را برد و با یک ضربه فنی بغل پای راست که زاویه خوبی هم داشت، به سمت دروازه ایمان صادقی اقدام به شوت کرد؛ شوتی که از پشت محوطه جریمه با قدرت مناسبی زده شد و اگرچه سنگربان فجری‌ها توانست توپ را لمس کند ولی شیرجه او کافی نبود تا مرتضی تبریزی و هم تیمی‌هایش جشن شادی به پا کنند.


تبریزی که نهمین حضور ثابت خود را در ترکیب اصلی در هفته هفدهم مقابل شاگردان علی اصغر کلانتری تجربه کرد، با این گل در رقابت‌های لیگ برتر سه گله شد و حالا با روحیه بهتری مسابقات را ادامه خواهد داد. او پیش تر در جریان پیروزی 4 بر 1 در دیدار افتتاحیه لیگ بیست و یکم برای سیرجانی‌ها مقابل تراکتور گلزنی کرده بود و گل دیگر او نیز در جریان تساوی 2 بر 2 در دربی کرمان رقم خورد و حالا سومین گل این بازیکن که به نظر می‌رسد رفته رفته در حال بازگشت به روزهای خوب خود با امیرقلعه نویی در ذوب آهن است، به زیباترین گل او تبدیل شد.


یکی از بزرگ‌ترین مشکلات امیرقلعه نویی در شانزده هفته ابتدایی لیگ برتر، در اختیار نداشتن یک مهاجم شش دانگ و تمام کننده پس از مصدومیت یونس شاکری بود و حالا با جذب امین قاسمی‌نژاد و عملکردی که مرتضی تبریزی از خود نشان داده، سرمربی گل‌‍گهر امیدوار شده تا خط آتش تیمش با حضور این دو بازیکن و درخشش سایر بازیکنان تیم نظیر رضا شکاری، سعید صادقی، استنلی کی‌روش و ... به نقطه اتکای او تبدیل شود.


شاگردان امیرقلعه نویی در دقیقه 59 گل دوم مسابقه را توسط استنلی کی روش به ثمر رسانده اند.

 

1691129
1691130

 

1691132
1691133

 

1691131

نمایی از ضربه تبریزی در لحظه ورود توپ به دروازه.

 


عکس ها: ابوالفضل امیرزاده

دیدگاه‌ها