کد خبر : 1810509 | 24 بهمن 1400 ساعت 17:24 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی و شادی گل سه امتیازی (عکس)

مدافع گچسارانی هوادار موفق شد در دقیقه 89 گل برتری تیمش مقابل پیکان را به ثمر برساند.

حسینی و شادی گل سه امتیازی (عکس)

 

به گزارش ورزش سه، تیم هوادار موفق شد در برابر پیکان و در حالی که با یک گل عقب افتاده بود، با یک کامبک خوب به سه امتیاز شیرین برسد تا شاگردان رضا عنایتی رتبه دوازدهم جدول رده بندی را از آن خود کنند.

در این بازی، سیدمحمد حسینی مدافع 27 ساله و گچسارانی هوادار توانست یک گل مهم دیگر را برای تیمش به ثمر برساند و تنها یک دقیقه مانده به اتمام وقت های عادی بازی، دروازه خودروسازان را باز کند.

 

1691157

پس از اینکه هوادار صاحب یک ضربه کاشته شد، معین عباسیان توپ را به روی دروازه ارسال کرد که پس از یک رفت و برگشت، توپ درون محوطه جریمه به سیدمحمد حسینی رسید و مدافع پیش تاخته هواداری ها با یک ضربه بیرون پا، دروازه فرهاد کرمانشاهی را باز کرد و یک گل سه امتیازی را برای تیمش به ارمغان آورد.

حسینی که سابقه بازی در فجرسپاسی، ماشین سازی، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان را نیز در کارنامه دارد، امسال و در دیدار برابر پرسپولیس نیز موفق به گلزنی شده بود و حتی هفته قبل نیز با یک پاس دیدنی، زمینه ساز گل تیمش برابر استقلال بود.

حالا مدافع گچسارانی هوادار برای دومین دیدار متوالی، روی گل های تیمش تأثیرگذاری مستقیمی را از خود نشان می دهد با این تفاوت که گل امروز او، یک پیروزی شیرین را برای هوادار به ارمغان آورد.

دیدگاه‌ها