کد خبر : 1810512 | 24 بهمن 1400 ساعت 17:35 | 1.6K بازدید | 2 دیدگاه

از بازیکنان جدید راضی هستم

کلانتری: با توجه به شرایط‌مان بد نبودیم

سرمربی فجر می‌گوید تیمش با توجه به شرایط مقابل تیم قدرتمند گل‌گهر بد بازی نکرده و برای هماهنگی بازیکنان جدید زمان بیشتری لازم است.

کلانتری: با توجه به شرایط‌مان بد نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر کلانتری، سرمربی فجرسپاسی در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل گل‌گهر گفت: می‌دانستیم که بازی خیلی سختی داریم. تیم گل‌گهر کادر فنی و مجموعه خوبی دارند و برای ما مشخص بود که بازی سختی خواهد بود‌. ما تغییراتی داشتیم و پنج بازیکن به ما اضافه شد؛ طبق روند بازی بد نبودیم و با شرایطی که داشتیم بد بازی نکردیم. در دقیقه چهل گل خوردن می‌توانست برای ما سخت باشد و شاید اگر نیمه اول مساوی تمام می‌شد شرایط فرق می‌کرد.

او در مورد علل شکست تیمش اضافه کرد: دو یا سه ایراد اصلی در زمین در نیمه اول داشتیم و می‌توانستیم طبق تغییرات و تذکرات آن‌ها را برطرف کنیم. گل‌گهری‌ها هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم حمله می‌کردند و در زمین ما بودند. ما سعی کردیم آن‌ها را خنثی کنیم و از ضد حملات استفاده کنیم اما امروز با تیمی بازی کردیم که پنج یا 6 روز گذشته به ما اضافه شده بودند و چهار یا پنج بازیکن کرونایی هم داشتیم و نتوانستند همراه تیم باشند. باید بازیکنان جدید به تیم نزدیک‌تر شوند و آمادگی بیش‌تری داشته باشند و اگر هماهنگ‌تر شویم بهتر خواهیم شد.

 

1691189

کلانتری در مورد خریدهای جدیدشان بیان کرد: هر باشگاهی برای خودش برنامه‌هایی دارد و آن را زیر نظر می‌گیرد. در حال حاضر باید روی بازیکنانی که گرفتیم صحبت کنیم؛ بازیکنان خوبی هستند و شرایط خوبی دارند و باید هماهنگی با بازیکنان قبلی بیشتر شود و بهتر خواهیم شد. از بازیکنان جدید راضی هستم.

دیدگاه‌ها